مطالب مرتبط:
اصلاح آیین نامه اجرایی قانون آموزش و پرورش بعد از 26 سال
خطرناک ترین اسلحه تیم ملی ایران از نگاه قطری ها
خطرناک ترین اسلحه تیم ملی مقابل قطری ها
خطرناک ترین اسلحه تیم ملی از نگاه روزنامه قطری
سیاست سازمان بازرسی اصلاح امور و پیشگیری است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 20:502024-10-15سياسي

طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مغایر با سیاستهای کلی نظام شناخته نشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیأت عالی نظارت به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اکثریت اعضا، نمایندگان وزارت دفاع، دادگستری، - هیأت عالی نظارت پس از بررسی آخرین اصلاحات و تغییرات صورت گرفته در مجلس شورای اسلامی درباره طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز به عدم مغایرت آن با سیاست های کلی نظام رای داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه هیأت عالی نظارت به ریاست آیت الله آملی لاریجانی و با حضور اکثریت اعضا، نمایندگان وزارت دفاع، دادگستری، نیروهای مسلح، مجلس شورای اسلامی و نماینده ویژه رییس جمهور برگزار شد و به بررسی مصوبات مجلس شورای اسلامی درباره ماده (2) قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات و دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز پرداخت و اعضای هیأت عالی نظارت مصوبات مجلس را مغایر با سیاست های کلی نظام تشخیص ندادند.

 بنا بر این گزارش، در متن اصلاحی ضوابط دقیقی درباره سلاح های پی سی پی در دو دسته بالاتر از چهل ژول و پایین تر از این میزان پیش بینی شده و احکام دقیق و مفصلی راجع به مالکیت و اخذ مجوز حمل و نگهداری برای سلاح های پایین تر از چهل ژول مقرر شده است.


برچسب ها: هیأت عالی نظارت - مجلس شورای اسلامی - آیت الله آملی لاریجانی - شورای اسلامی - قانون مجازات - قاچاق اسلحه - آملی لاریجانی
آخرین اخبار سرویس:

طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مغایر با سیاستهای کلی نظام شناخته نشد

طرح اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات مغایر با سیاستهای کلی نظام شناخته نشد