مطالب مرتبط:
پیام تسلیت رهبر معظم انقلاب اسلامی در پی حادثه معدن طبس
پیام تسلیت رهبر انقلاب درپی انفجار اندوهبار معدن طبس
پیام تسلیت رهبر انقلاب در پی حادثه معدن طبس
حکم رهبر انقلاب به محمد مخبر
مخبر، مشاور و دستیار رهبر انقلاب شد +جزییات حکم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 16:252024-09-23سياسي

اخبار سیاسی 2مهر؛ حکم رهبر انقلاب برای «مخبر»/ آخرین وضعیت محبوس شدگان در معدن طبس


«انفجار در معدن معدنجو»، «سفر پزشکیان به نیویورک»، «انفجار پیجرها در لبنان» و «دیوار کشی در مرز ایران و افغانستان» از موضوعات مهم خبری دوم مهر 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- اخبار سیاسی 2مهر؛ حکم رهبر انقلاب برای مخبر / آخرین وضعیت محبوس شدگان در معدن طبس انفجار در معدن معدنجو ، سفر پزشکیان به نیویورک ، انفجار پیجرها در لبنان و دیوار کشی در مرز ایران و افغانستان از موضوعات مهم خبری دوم مهر 1403 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکمی محمد مخبر را به عنوان مشاور و دستیار رهبری منصوب و وظیفه ایشان را امتداد سیاست مدبرانه دولت شهید رییسی برای شناسایی و بکارگیری نیروهای جوان و نخبه جهت کمک به دستگاههای مختلف، تعیین کردند.

**** جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش با اعلام اینکه بیش از 10 کیلومتر دیوار در مرز(مرز ایران و افغانستان) کار گذاشته شده است، افزود: 50 کیلومتر از مرز نیز آماده دیوارگذاری است و در این راستا نزدیک به 20 کارگاه در طول مرز اقدامات زیرساختی و امور نصب دیوار را پیش می برند.

امیر سرتیپ نوذر نعمتی با بیان این که ماموریت انسداد مرز با کشور افغانستان به نیروی زمینی ارتش واگذار شده است ، توضیح داد: پنج ک


برچسب ها: مرز ایران و افغانستان - ایران و افغانستان - انفجار - معدن - رهبر معظم انقلاب اسلامی - آخرین وضعیت - رهبر انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 2مهر؛ حکم رهبر انقلاب برای «مخبر»/ آخرین وضعیت محبوس شدگان در معدن طبس

اخبار سیاسی 2مهر؛ حکم رهبر انقلاب برای «مخبر»/ آخرین وضعیت محبوس شدگان در معدن طبس