مطالب مرتبط:
فیلم دینی باید با زندگی مردم گره خورده باشد
پل لوگوئن از دست استقلال پرید
تئون کوپماینرس 3 بازی حساس آینده یوونتوس را از دست می دهد
دست رد کاپیتان بایرن مونیخ به بارسلونا
دست رد کاپیتان بایرن مونیخ به بارسلونا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 09:052024-10-12سياسي

گره های کور به دست خود مردم باز می شود


نیروهای مردمی با اراده و مصمم و با علاقه به محل زندگی خود، توانایی حل مسائلی را دارند که از عهده هیچ سازمانی ساخته نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نیروهای مردمی با اراده و مصمم و با عِرق به محل زندگی خود، توانایی حل مسائلی را دارند که از عهده هیچ سازمانی ساخته نیست؛ از این رو حمایت ویژه اهالی منطقه در حل مشکلات خودشان، بسیج محلات در مناطق کم برخوردار را شکل داده تا با حمایت ارگان های حکومتی به حل مشکلات معیشتی خود و محیط پیرامون بپردازند.

امور محرومیت زدایی در مناطق اطراف سردشت و روستاهای حاشیه، با کمک بسیج سازندگی سپاه و مساعدت خود مردم انجام می شود و مردم و اهالی منطقه، نقش ویژه ای در به انجام رسیدن این کمک ها دارند و از آنجا که ادامه دهنده و کامل کننده این اقدامات هستند، خود اهالی پا به پای اعضای بسیج سازندگی، در این اقدامات سهیم می شوند.

عمده مشکلات شامل موارد زیرساختی مثل آب و گاز و برق و جاده های روستایی است که اقدامات ما با مساعدت خود مردم منجر به مهاجرت معکوس شده و افرادی که روستاها را به دلیل نبود زیرساخت هایی مثل برق و نداشتن جاده های مواصلاتی ترک کرده بودند، به مزارع بازگشته و با اشتغال و تولید محصولات کشاورزی، به درآمدزایی پرداختند.


برچسب ها: نیروهای مردمی - بسیج سازندگی - زندگی - مردم - مشکلات - حل مشکلات - مناطق کم برخوردار
آخرین اخبار سرویس:

گره های کور به دست خود مردم باز می شود

گره های کور به دست خود مردم باز می شود