مطالب مرتبط:
دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان درس آموز است
دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان درس آموز است
دیدار با خانواده شهدا موجب قوت قلب است
کمترین ادای دین به خانواده های شهدا دیدار با آنان است
تصاویر/ دیدار اعضای کمیته شهدای روحانی کاشان با خانواده شهید محمود ابراهیم زاده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 17:052024-10-10سياسي

دیدار با خانواده های شهدا عامل تجدید روحیه برای خدمت به مردم


دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

- دیدار با خانواده های شهدا عامل تجدید روحیه برای خدمت به مردم گرمدره- شهردار گرمدره گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به مردم است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مسعود نجفی روز پنج شنبه در دیدار با خانواده شهید نامدار هاشم پور و جانباز حسین سیاه پوش که با همراهی سایر مسئولین شهری صورت گرفت، گفت: دیدار با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران برای مسئولان یک افتخار و فرصتی مغتنم و موجب تجدید روحیه برای خدمت به ملت است.

شهردار گرمدره بیان کرد: خانواده های معزز شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند و با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند و آرامش و آسایش امروز ما مرهون خون شهدا و صبر و استقامت خانواده های آنها است.

گفتنی است در این دیدارها، لوح تقدیری به رسم یادبود لوح تقدیری به مادر شهید هاشم پور و جانباز سرافراز سیاه پوش تقدیم شد‎.


برچسب ها: خانواده های معظم شهدا - خانواده - دیدار با خانواده های شهدا - خدمت به مردم - ایثارگران - دیدار - خانواده های شهدا
آخرین اخبار سرویس:

دیدار با خانواده های شهدا عامل تجدید روحیه برای خدمت به مردم

دیدار با خانواده های شهدا عامل تجدید روحیه برای خدمت به مردم