مطالب مرتبط:
ارزش واقعی سهام عدالت مشخص شد + جدول
ارزش سهام عدالت امروز چقدر شد؟ +جدول
ارزش واقعی سهام عدالت مشخص شد + جدول
صفحه اول روزنامه های اقتصادی 8 مهر 1403
ارزش سهام عدالت در اولین روز کاری هفته
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 12:402024-09-29اقتصادي

ارزش اقتصادی بادام زمینی در گیلان چقدر است؟


رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان، ارزش اقتصادی بادام زمینی برداشت شده در سال جاری را 1465 میلیارد تومان پیش بینی و اظهار کرد: کشت بادام زمینی در پنج شهرستان انجام می شود.

- صالح محمدی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اتمام برداشت محصول بادام زمینی در اراضی زراعی استان گیلان، اظهار کرد: کشاورزان گیلانی امسال در سطح 3100 هکتار از مزارع خود، بادام زمینی کاشتند.

وی برداشت 10 هزار و 850 تنی پیله خشک بادام زمینی به ارزش اقتصادی 1465 میلیارد تومان را پیش بینی کرد و افزود: شهرستان آستانه اشرفیه با سطح زیر کشت 2596 هکتار، قطب اصلی بادام کاری در گیلان است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با بیان اینکه بادام زمینی در شهرستان های رشت، تالش، رودبار و بندرانزلی نیز کشت می شود، عنوان کرد: کشت بادام زمینی همه ساله از اوایل اردیبهشت ماه توسط بادام کاران منطقه انجام می شود؛ برداشت این محصول نیز از اوایل شهریورماه آغاز می شود و تا مهرماه ادامه دارد.

محمدی محصول بادام زمینی گیلان را دارای کیفیت مناسب دانست و خاطرنشان کرد: این محصول به دلیل طعم مطلوب، مورد پسند و استقبال مصرف کنندگان قرار گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت حدود 4000 خانوار در زمینه تولید و بهره برداری از محصول بادام زمینی، عنوان کرد: هشت کارخانه با ظرفیت تولید هر کدام 1500 تن در


برچسب ها: بادام زمینی - بادام - زمینی - سازمان جهاد کشاورزی - ارزش اقتصادی - گیلان - میلیارد تومان
آخرین اخبار سرویس:

ارزش اقتصادی بادام زمینی در گیلان چقدر است؟

ارزش اقتصادی بادام زمینی در گیلان چقدر است؟