مطالب مرتبط:
رای قسمت دوم پرونده «کینگ مانی» در مرحله انشا است
ممانعت از شمارش برگه های رای پیش از انتخابات در جورجیا
وعده عجیب انتخاباتی آقای شهردار/ وعده وعیدی که 67 درصد برایش رای جمع کرد!
تیم فوتبال نوجوانان عازم اردن شد +برنامه بازی های مرحله گروهی
افزایش تمایل آمریکایی ها برای رای دادن زودتر از موعد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 18:252024-10-16سياسي

رای قسمت دوم پرونده «کینگ مانی» در مرحله انشا است


رییس کل دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه گفت:رای قسمت دوم پرونده «کینگ مانی» در مرحله انشا است.

- رییس کل دادگستری استان تهران با حضور در مرکز ارتباط مردمی قوه قضاییه گفت:رای قسمت دوم پرونده کینگ مانی در مرحله انشا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز 25 مهرماه سال 1403، علی القاصی رییس کل دادگستری در رأس یک هیئت قضایی ضمن حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه با جمعی از مراجعان به این مرکز که مطالبات و درخواست های حقوقی و قضایی آن ها مرتبط با مجموعه قضایی استان تهران بود، دیدار کرد.

رییس کل دادگستری استان تهران و هیئت قضایی همراه در جریان حضور در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه ضمن استماع مطالبات و درخواست های حقوقی و قضایی مراجعان، دستورات قانونی لازم را در جهت تسهیل و تسریع فرایندهای قضایی صادر و در برخی موارد نیز با مسئولان قضایی مربوطه تماس حاصل کرد و آخرین وضعیت پرونده های قضایی را مورد پیگیری و بررسی قرار داد.

دستور رییس کل دادگستری استان تهران در خصوص 2 پرونده کثیرالشاکی مرتبط با تعاونی های مسکن در جریان حضور رییس کل دادگستری استان تهران در مرکز ارتباطات مردمی قوه قضاییه، شکات دو پرونده کثیرالشاکی مرتبط با تعاونی های مسکن مسائل و مشکلات موجود در پرونده های خود را مطرح و تقاضای تسریع در


برچسب ها: رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان تهران - قضایی - استان تهران - دادگستری استان - قوه قضاییه
آخرین اخبار سرویس:

رای قسمت دوم پرونده «کینگ مانی» در مرحله انشا است

رای قسمت دوم پرونده «کینگ مانی» در مرحله انشا است