مطالب مرتبط:
پیش بینی یک هزار و 134 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زیرگذر امام موسی صدر قم
امسال 2 هزار میلیارد تومان اعتبار برای عملیات آبخیزداری مصوب شد
محمد هاشمی رفسنجانی: سید حسن نصرالله شبیه امام موسی صدر بود
استاندار: تکمیل جاده یزد-طبس، 30 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
13 میلیارد ریال اعتبار برای بهبود زیرساختی گردشگری تپه حسنلو اختصاص یافت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 13:252024-10-08سياسي

یک هزار و 134 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زیرگذر امام موسی صدر قم نیاز است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمدحسین دهناد رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث زیرگذر و تونل امام موسی صدر در ضلع غربی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از مهم ترین طرح های عمرانی پیش روی شهر قم است که .

- یک هزار و 134 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زیرگذر امام موسی صدر قم نیاز است رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث زیرگذر و تونل امام موسی صدر در ضلع غربی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از مهم ترین طرح های عمرانی پیش روی شهر قم است که یک هزار و 134 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سید محمدحسین دهناد رییس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر قم گفت: احداث زیرگذر و تونل امام موسی صدر در ضلع غربی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) یکی از مهم ترین طرح های عمرانی پیش روی شهر قم است که یک هزار و 134 میلیارد تومان اعتبار برای آن پیش بینی شده است.

دهناد تاکید کرد: تونل و زیرگذر امام موسی صدر به بهبود ترافیک و همچنین عبور و مرور زائران در پیرامون حرم مطهر بانوی کرامت کمک می کند.

وی عنوان کرد: طول این زیرگذر و تونل یک هزار و 430 متر است که از پل شهید رجایی قم آغاز و تا پل حجتیه در مقابل حرم مطهر امتداد می یابد.


برچسب ها: امام موسی صدر - شورای اسلامی شهر قم - رییس کمیسیون عمران - شورای اسلامی شهر - امام موسی - کمیسیون عمران - موسی صدر
آخرین اخبار سرویس:

یک هزار و 134 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زیرگذر امام موسی صدر قم نیاز است

یک هزار و 134 میلیارد تومان اعتبار برای ساخت زیرگذر امام موسی صدر قم نیاز است