مطالب مرتبط:
تقدیر آنوک از عملکرد تیم رسانه ای ایران در المپیک 2024 پاریس
هشدار خیلی مهم درباره شکنندگی جامعه ایران | از دولت فرسوده و ملت بی دولت در فضای مجازی تا بازگشت به تجربه های سابق و خشن برای ایجاد تغییر
تقدیر بهمن موتور از این قهرمانان المپیک جنجالی شد+عکس
یک رسانه قطری ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را لو داد رسانه7 | اخبار ورزشی
فوت احسان علیخانی در فضای مجازی حقیقت دارد ؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مهر 1403 ساعت 10:252024-10-15ورزشي

تقدیر از عملکرد رسانه ای ایران برای المپیک در فضای مجازی


انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC ) با ارسال ایمیلی به کمیته ملی المپیک از عملکرد تیم رسانه ای ایران در جریان بازی های المپیک پاریس در شبکه های اجتماعی تقدیر و آن را  فوق العاده توصیف کرد.

- انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC ) با ارسال ایمیلی به کمیته ملی المپیک از عملکرد تیم رسانه ای ایران در جریان بازی های المپیک پاریس در شبکه های اجتماعی تقدیر و آن را  فوق العاده توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، انجمن کمیته های ملی المپیک (ANOC ) با ارسال ایمیلی به کمیته ملی المپیک ایران از عملکرد تیم رسانه ای کشورمان در سی و سومین دوره بازی های المپیک پاریس2024 بخصوص در شبکه های اجتماعی تمجید و آن را فوق العاده توصیف کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: ورزشکاران شما در زمین بازی و تیم شما در پلتفرم های رسانه های اجتماعی عالی بودند و به شیوه ای استثنایی با هواداران ارتباط برقرار کردند .

ANOC با همراهی Redtorch، تمام داده های مربوط به عملکرد رسانه های اجتماعی کمیته های ملی المپیک کشورهای حاضر در بازی های المپیک پاریس2024 را در طول بازی ها تجزیه و تحلیل کرده است و در نامه ای خطاب به کمیته ملی المپیک بطور رسمی اعلام کرد: خوشحالیم به شما اطلاع دهیم که کمیته ملی المپیک ایران در این زمینه و به طور مشخص در اینستاگرام، سرآم


برچسب ها: المپیک - کمیته ملی المپیک - شبکه های اجتماعی - بازی های المپیک - کمیته - المپیک پاریس - رسانه ای
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از عملکرد رسانه ای ایران برای المپیک در فضای مجازی

تقدیر از عملکرد رسانه ای ایران برای المپیک در فضای مجازی