مطالب مرتبط:
قانون جدید مهریه اجرا شد
قانون جدید مهریه اجرا شد | آغاز تغییرات رسمی در لایحه مهریه
قانون جدید مهریه اجرا شد | آغاز تغییرات رسمی در لایحه مهریه
42 جشنواره برای رونق گردشگری اردبیل اجرا می شود
طرح ترافیک جدید تهران کی اجرا می شود؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 12:502024-10-12سياسي

قانون حفظ تالاب ها باید در کشور اجرا شود


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 80 درصد تالاب های کشور یا کاملاً خشک شدند و یا رو به خشک شدن هستند، افزود: - بندرعباس- رییس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 80 درصد تالاب های کشور یا کاملاً خشک شدند و یا رو به خشک شدن هستند، افزود: قانون حفظ تالاب ها باید در کشور اجرا شود.

به گزارش، سمیه رفیعی در حاشیه بازدید از پروژه های زیست محیطی جزیره کیش و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تخریب محیط زیست به عنوان یک سرمایه طبیعی در کوتاه مدت قابل جبران نیست، اظهار کرد: همه باید در پاسداشت اصل 50 قانون اساسی تعهد لازم را داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان در رابطه با طمع استفاده بیش از حد از منابع دریایی، بیان کرد: در دوره گذشته مجلس شورای اسلامی، اتفاقات تلخی همچون صید ترال به دفعات تیتر رسانه ها شد و وضعیت ذخایر دریایی را در وضعیت نامناسبی قرار داد.

وی ادامه داد: در مقابل این نوع صید بی رحمانه به طور جد ایستادیم و مانع از ادامه آن شدیم؛ وضعیت به گونه ای شده بود که صیادان بومی و محلی اعلام می کردند دیگر چیزی در دریا برای صید آنان باقی نمانده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس اضافه کرد: صید ترال که عملاً منابع دریایی را جارو می کرد، وضعیت معیشتی صیادان محلی را نیز تحت تأثیر قر


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - فراکسیون محیط زیست مجلس - رییس فراکسیون محیط زیست - شورای اسلامی - فراکسیون محیط زیست - تالاب ها - خشک شدن
آخرین اخبار سرویس:

قانون حفظ تالاب ها باید در کشور اجرا شود

قانون حفظ تالاب ها باید در کشور اجرا شود