مطالب مرتبط:
مصرف این نوشیدنی باعث پوکی استخوان می شود
پوکی استخوان، بیماری خاموش و همه گیر در سالمندان
چه کار کنیم احتمال ابتلا به پوکی استخوان کم شود؟
آغاز تمرینات پرسپولیس در دوحه برای رویارویی با السد
واریز حقوق بازنشستگان آغاز شد/ + جدول زمانبندی واریز حقوق مهرماه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 12:352024-10-19پزشكي

آغاز پویش «پیشگیری از پوکی استخوان» در فارس


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز پویش «پیشگیری از پوکی استخوان» همزمان با سراسر کشور در استان فارس خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از آغاز پویش پیشگیری از پوکی استخوان همزمان با سراسر کشور در استان فارس خبر داد.

عباس رضاییان زاده امروز، 28 ماه با تأکید بر اهمیت پیشگیری از پوکی استخوان بیان کرد: این پویش از 28 مهر تا 4 آبان سال جاری با شعار هرقدم یک گام به سوی استخوان های قوی تر در راستای گسترش اطلاع رسانی در زمینه راهکارهای پیشگیری از پوکی استخوان به ویژه در دوران سالمندی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شکستگی استخوان مهم ترین عارضه بیماری پوکی استخوان در جهان است، افزود: بسیاری از عواملی که منجر به بروز پوکی استخوان می شود، قابل اصلاح بوده و می توان با تغییر سبک زندگی از بروز پوکی استخوان پیشگیری و یا در صورت ابتلاء، عوارض آن از جمله شکستگی را کنترل کرد و یکپارچگی و تعادل اسکلتی عضلانی را بهبود بخشید.

رضاییان زاده با اشاره به اینکه افزایش آمار مبتلایان به پوکی استخوان در سراسر جهان یک مشکل جدی است، ادامه داد: در افراد 50 سال و بالاتر، از هر 3 زن، یک نفر و از هر 5 مرد، یک نفر، دچار شکستگی ناشی از پوکی استخوان می شود.


برچسب ها: پیشگیری از پوکی استخوان - پوکی استخوان - استخوان - دانشگاه علوم پزشکی شیراز - پیشگیری - دانشگاه علوم پزشکی - پوکی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «پیشگیری از پوکی استخوان» در فارس

آغاز پویش «پیشگیری از پوکی استخوان» در فارس