مطالب مرتبط:
توسعه و رفع محدودیت از شبکه های برق کشور
نقش آفرینی دانشگاه ها در صنعت فضایی؛ توسعه ماهواره ظفر 2 و منظومه شهید سلیمانی
تمرکزمان روی المپیک نبوده و نیست/ هدفمان توسعه زیرساخت چوگان است
عارف، معاون اول رییس جمهور: فضای سایبری نه یک تهدید بلکه فرصتی برای توسعه همه جانبه کشور بر پایه اقتصاد دیجیتال است/ تاکید بر تشکیل یک ستاد منسجم و با ضمانت اجرایی بالا جهت پیاده سازی سیاست ها و دستورات در حوزه امنیت و پیشرفت فضای سایبری
روستاهای فارس بر مدار توسعه/آخرین اقدامات محرومیت زدایی چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مهر 1403 ساعت 13:352024-10-08سياسي

یکی از نقشه های استعمارگران برای هر کشوری توسعه فساد مسئولان است


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یکی از نقشه های بزرگ استعمارگران برای هر کشوری را ایجاد و توسعه فساد در بین مسئولان آن کشور اعلام کرد.

- یکی از نقشه های استعمارگران برای هر کشوری توسعه فساد مسئولان است بیرجند- نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی یکی از نقشه های بزرگ استعمارگران برای هر کشوری را ایجاد و توسعه فساد در بین مسئولان آن کشور اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر سه شنبه در دیدار با مدیرکل و کارکنان سازمان بازرسی خراسان جنوبی اظهار کرد: تسلیت عرض می کنم برای مصائبی که توسط دشمن به جهان اسلام وارده شده و سرمایه های بزرگ انسانی که گرفته می شود.

وی با تاکید بر اینکه آثار خون مظلومانه این شهدا در نهایت شکست دشمن را رقم می زند، گفت: همانطور که بیان شد که شهید سلیمانی خطرش بیشتر از امیر سلیمانی است شهادت سید حسن نصرالله هم همین طور است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: شهادت سید حسن نصرالله دنیا را به حرکت وا داشته و وی پس از 30 سال رهبری به مقام شهادت نائل شد که امید است به زودی شاهد پیروزی فلسطین مظلوم در برابر گرگ های بین المللی باشیم.

وی خطاب به مدیر و کارکنان سازمان بازرسی استان گفت: نقش کار و مسئولیت شما آثار مختلفی دارد و این آثار هم در حفظ منافع مردم، هم در حفظ ثبات نظام و هم در ح


برچسب ها: خراسان جنوبی - نماینده ولی فقیه - مسئولان - کشور - یکی از - توسعه - کشوری
آخرین اخبار سرویس:

یکی از نقشه های استعمارگران برای هر کشوری توسعه فساد مسئولان است

یکی از نقشه های استعمارگران برای هر کشوری توسعه فساد مسئولان است