مطالب مرتبط:
آمادگی جهاد دانشگاهی برای رفع مشکل پساب های صنایع تبدیلی در مازندران
واردات برای بانک مرکزی چقدر آب خورده است؟
جزییات حمله اسراییل به کارخانه ساپیا در زمین 30 هکتاری سوریه
رژیم صهیونیستی پذیرفته است که نظم قدیمی شکست خورده است
بشنوید «حکایت آزادگی» مردان ایران زمین را
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 06:452024-10-09سياسي

برخی صنایع مازندران زمین خورده است


برخی صنایع استان نظیر پنبه به دلیل وجود مافیای واردات زمین خورده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدباقر محمدی لایینی سه شنبه شب در شورای زکات استان افزود: زکات یک ظاهر مادی و سرّ معنوی دارد و طبق روایات برخی از خشک سالی و قحطی ها تحریم زمین است.

آیت الله محمدی لایینی خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم حرفمان تأثیر داشته باشد اول خودمان باید عمل کنیم زیرا دو انفاق واجب عبادی مالی به نام خمس و زکات داریم، اگر ما عامل باشیم حرفمان در دیگران تأثیر می گذارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه روستا خزینه خداست، خاطرنشان کرد: روستا باید مولد باشد، دام، زراعت و باغ آنجاست و اگر نیست تقصیر ماست که روستاها را خشک و روستاییان را وادار به هجرت کردیم و حاشیه نشینی در پی آن به وجود آمده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به زمین خوردن صنعت دام و پنبه مازندران افزود: چقدر از این صنایع زمین به خاطر مافیای واردات، نفوذی های فرهنگی، اقتصادی و سیاسی زمین خورده است.

این مسئول عنوان کرد: الحمدالله تولیدات گندم امسال نسبت به گذشته بیشتر است ولی در رابطه با بذر سال گذشته خیلی مشکل داشتیم و اگر آب ها را مهار کنیم و بذرهای درست و به موقع در اختیار کشاورز بگذاریم خوب است.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه - مازندران - نماینده مجلس خبرگان رهبری - محمدی لایینی - نماینده - روستا - آیت الله محمدی لایینی
آخرین اخبار سرویس:

برخی صنایع مازندران زمین خورده است

برخی صنایع مازندران زمین خورده است