مطالب مرتبط:
قالیباف پس از سفر به بیروت، عازم ژنو شد برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی
قالیباف به ژنو عزیمت کرد
قالیباف از بیروت عازم ژنو شد
قالیباف از بیروت عازم ژنو شد
قالیباف عازم ژنو شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 11:302024-10-13سياسي

قالیباف و اجلاس بین المجالس در ژنو؛ انعکاس صدای مظلومیت غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی  روز شنبه ( 21 مهرماه) بیش از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی «آی پی یو» به بیروت پایتخت لبنان سفر کرد.

- قالیباف و اجلاس بین المجالس در ژنو؛ انعکاس صدای مظلومیت غزه رییس مجلس شورای اسلامی بیش از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی آی پی یو با سفر به پایتخت لبنان تاکید کرد که حامل پیام مهمی در این اجلاس خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی  روز شنبه ( 21 مهرماه) بیش از سفر به ژنو برای شرکت در اجلاس بین المجالس جهانی آی پی یو به بیروت پایتخت لبنان سفر کرد.

سفر قالیباف به ضاحیه بیروت، در شرایطی که لبنان با بحران های اقتصادی و سیاسی مواجه است، حامل پیام های مهمی به رژیم صهیونیستی و حامیان آن بود.

این سفر همچنین می تواند نشانه ای روشن از حمایت قاطع ایران از مقاومت لبنان و تأکید بر آمادگی برای واکنش به هرگونه تجاوز اسراییل به این کشور باشد.

قالیباف در بدو ورود به فرودگاه رفیق حریری بیروت در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر به ژنو گفت: من عازم سفر به ژنو هستم اما تصمیم گرفتم به دعوت آقای نبیه بری اول به بیروت بیایم تا پیام مردم ایران، مسئولان، رهبری ایران و ریاست


برچسب ها: رییس مجلس شورای اسلامی - مجلس شورای اسلامی - قالیباف - شورای اسلامی - محمدباقر قالیباف - اجلاس - رییس مجلس
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف و اجلاس بین المجالس در ژنو؛ انعکاس صدای مظلومیت غزه

قالیباف و اجلاس بین المجالس در ژنو؛ انعکاس صدای مظلومیت غزه