مطالب مرتبط:
رییس جمهور در سازمان ملل حقایق غزه و جنایات رژیم صهیونیستی را تبیین کند + صوت
شکایت لبنان به سازمان ملل علیه جنایات رژیم صهیونیستی
رییس جمهور در سازمان ملل لزوم مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی را مطرح کند
شکست در توقف جنایات غزه؛ نشانی دیگر از ناکارآمدی سازمان ملل
شکست در توقف جنایات غزه؛ نشانی دیگر از ناکارآمدی سازمان ملل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مهر 1403 ساعت 19:402024-09-24بين الملل

بیان جنایات صهیونیست ها در سازمان ملل طوفانی بزرگ به پا می کند


اظهار نظر رییس جمهور در رابطه با جنایات صهیونیست ها در مقر سازمان ملل می تواند تبدیل به یک طوفان بزرگ شود و فشارهای افکار عمومی علیه اسراییل را افزایش دهد.

- بیان جنایات صهیونیست ها در سازمان ملل طوفانی بزرگ به پا می کند تحلیلگر مسائل بین المللی گفت: اظهار نظر رییس جمهور در رابطه با جنایات صهیونیست ها در مقر سازمان ملل می تواند تبدیل به یک طوفان بزرگ شود و فشارهای افکار عمومی علیه اسراییل را افزایش دهد.

حسن لاسجردی تحلیلگر مسائل بین المللی در گفت وگو با خبرنگار مهر در مورد اهمیت سفر رییس جمهور به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد و فرصت های پیش رو در این سفر، اظهار کرد: رییس جمهور در سفر به نیویورک برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد معمولاً چند فرصت در پیش رو دارد که یکی از آنها گفت وگو و ملاقات و رایزنی و اعلام مواضع ایران هست و مهمترین فرصت سخنرانی رسمی در مجمع عمومی سازمان ملل متحد است.

وی ادامه داد: گفت وگو با مقامات کشورهای مختلف فرصت مناسبی برای رییس جمهور است همچنین دیدار با نخبگان و همچنین چهره های مشهور و یا دیدار با انجمن ها و پژوهشکده ها از دیگر برنامه های متداول سفر رییس جمهور به نیویورک است که در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سازمان ملل متحد برقرار می شود.


برچسب ها: سازمان ملل - مجمع عمومی سازمان ملل متحد - صهیونیست ها - مجمع عمومی سازمان ملل - رییس جمهور - سازمان - صهیونیست
آخرین اخبار سرویس:

بیان جنایات صهیونیست ها در سازمان ملل طوفانی بزرگ به پا می کند

بیان جنایات صهیونیست ها در سازمان ملل طوفانی بزرگ به پا می کند