مطالب مرتبط:
نخبگان، شرکت های دانش بنیان و برنامه هفتم
حضور 20 شرکت دانش بنیان در جیتکس 2024 دوبی
اصلی ترین چالش دانش بنیان ها در فناوری های مرتبط با آب چیست؟
درخشش دانش بنیان ها در ساخت تجهیزات آزمایشگاهی
عراقچی: هیچ کس حق ندارد به جای یمنی ها تصمیم بگیرد/ از تصمیم آنها حمایت می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 11:002024-10-06سياسي

حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور لرستان


نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور لرستان خبر داد.

- خرم آباد - نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی از پیگیری برای حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور لرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، رضا سپهوند در جریان بازدید از پاک علم و فناوری لرستان از پیگیری خود و دیگر نمایندگان مجلس برای بر افزایش حمایت ها از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور خبر داد.

وی با تأکید بر اهمیت نقش پارک های علم و فناوری در ایجاد اشتغال پایدار، بر لزوم حمایت از پارک لرستان به عنوان متولی امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش بنیان و اشتغال زایی تخصصی در استان تأکید کرد.

نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از واحدهای فناور و دانش بنیان مستقر در پارک و گفتگوی مستقیم با مدیران این واحدها و آشنایی با فعالیت های آنها، دستاوردهای جوانان و نخبگان این پارک را برجسته و قابل ستایش برشمرد و در خصوص توسعه بازار واحدهای فناور در داخل استان و پیگیری برای تسهیل صدور مجوزهای موردنیاز از مراجع ذی صلاح قول پیگیری و مساعدت داد.


برچسب ها: شرکت های دانش بنیان - واحدهای فناور - دانش بنیان - مجلس شورای اسلامی - شرکت های دانش - مردم خرم آباد - نماینده مردم
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور لرستان

حمایت از شرکت های دانش بنیان و واحدهای فناور لرستان