مطالب مرتبط:
بهره برداری از توانمندی های فولاد خوزستان با تامین انرژی
«پادچک» بانک پاسارگاد، اولین محصول صنعت بانکداری کشور در حوزه بهره برداری از «چک دیجیتال»
پادچک بانک پاسارگاد، اولین محصول صنعت بانکداری کشور در حوزه بهره برداری از «چک دیجیتال»
بهره برداری از 252 خانه محیط زیست در شهر تهران
آغاز بهره برداری و شروع عملیات اجرایی 348 پروژه شهری قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 16:002024-10-16اقتصادي

واحدهای زلزله زدگان کاشمر باید تا پایان سال به بهره برداری برسد


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: طبق تعهد داده شده تمامی واحدهای زلزله زدگان کاشمر باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

- واحدهای زلزله زدگان کاشمر باید تا پایان سال به بهره برداری برسد مشهد- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: طبق تعهد داده شده تمامی واحدهای زلزله زدگان کاشمر باید تا پایان سال به بهره برداری برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، خلیل منبتی اظهار کرد: طبق تعهد داده شده تمامی واحدهای زلزله زدگان کاشمر باید تا پایان سال به بهره برداری برسد اما پیش بینی ما این است که در صورت تخصیص اعتبارات و همراهی بانک ها ظرف 4 ماه آینده تمامی واحدهای آسیب دیده به مرحله بهره برداری برسد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: به دنبال وقوع سیل و زلزله در ابتدای سال 1403 در سطح استان به ویژه در مشهد و سایر شهرستان ها نظیر کاشمر، بنیاد مسکن بر اساس مأموریتی که دارد در 72 ساعت نخست، نسبت به اعزام کارشناس و بازدید میدانی به صورت خانه به خانه اقدام کرد و میزان خسارت وارده را مورد ارزیابی قرار داد.

وی گفت: در همین رابطه ارزیابان فرم های کارشناسی مصوب برای خانه های حادثه دیده را تهیه کردند و احراز شد که کدام واحدها در زمره واحدهای احداثی و کدام واحدها در زمره واحدهای تعمیری قرار می گیرند که هم ب


برچسب ها: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - بهره برداری - زلزله زدگان - بنیاد مسکن انقلاب - مدیرکل بنیاد مسکن - پایان سال - انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای زلزله زدگان کاشمر باید تا پایان سال به بهره برداری برسد

واحدهای زلزله زدگان کاشمر باید تا پایان سال به بهره برداری برسد