مطالب مرتبط:
تصاویر/ حضور نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در افتتاحیه مرکز شماره 2 ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز
ساختمان سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قرچک افتتاح شد
شهرداری محمدشهر به تجهیزات جدید آتش نشانی مجهز شد
قانون مدیریت یکپارچه آتش نشانی روی میز مجلس | پیگیری ها برای رفع دغدغه های معیشتی کارکنان ادامه دارد
تبریک شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر به مناسبت روز ملی ایمنی و آتش نشانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 15:202024-09-28حوادث

آتش نشانی شهرداری پردیس نقطه قوت استان تهران در بخشی از سرفصل ها


شهردار پردیس آتش نشانی این شهرداری را نقطه قوت استان تهران در بخشی از سرفصل ها خواند و در رابطه با گسترش آموزش های آتش نشانی به همه اقشار جامعه سخن گفت.

- آتش نشانی شهرداری پردیس نقطه قوت استان تهران در بخشی از سرفصل ها ایسنا/تهران شهردار پردیس آتش نشانی این شهرداری را نقطه قوت استان تهران در بخشی از سرفصل ها خواند و در رابطه با گسترش آموزش های آتش نشانی به همه اقشار جامعه سخن گفت.

رضا کارخانه صبح در آیین جلیل از آتش نشانان این شهرداری که به مناسبت هفتم مهر در ایستگاه فاز 11 برگزار شد، اظهار کرد: مجموعه آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در بخشی از سرفصل ها با واقع نقطه قوت استان تهران محسوب می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر آتش نشانان شهرداری پردیس به لحاظ تجربه، دانش، تجهیزات و یگان خودرویی در ردیف برترین های استان محسوب می شود.

این مسئول تصریح کرد: در همین راستا و طی سال جاری چهار دستگاه خودروی سنگین و نیمه سنگین به ارزش 15 میلیارد تومان خریداری و به چرخه خدمات رسانی در حوزه امداد و ایمنی افزوده شد.

رضا کارخانه از برگزاری آیین کلنگ زنی ایستگاه شماره 7 آتش نشانی این شهرداری خبر داد و گفت: سال گذشته یک ایستگاه در حدفاصل فازهای 9 و 5 احداث و به بهره برداری رسید و همین امروز آیین کلنگ زنی ایستگاه شماره 7 در منطقه 3 شهرداری برگ


برچسب ها: آتش نشانی - شهردار - استان تهران - شهرداری - تهران - پردیس - استان
آخرین اخبار سرویس:

آتش نشانی شهرداری پردیس نقطه قوت استان تهران در بخشی از سرفصل ها

آتش نشانی شهرداری پردیس نقطه قوت استان تهران در بخشی از سرفصل ها