مطالب مرتبط:
کشف 6 میلیارد ریال رینگ و لاستیک مسروقه
713 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان خراسان شمالی پرداخت شد
​100 میلیارد ریال جایزه برای 505 برنده طرح «سپاس»
پرداخت 13 هزار میلیارد ریال تسهیلات به سازندگان نهضت ملی مسکن در کردستان
رتبه نخست بانک ملت با اعطای 247 هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 14:452024-09-29حوادث

کشف 6 میلیارد ریال رینگ و لاستیک مسروقه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو برنامه ریزی های هدفمند به منظور دستگیری سارقان و برقراری امنیت، - رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان محتویات خودرو خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان تعداد 64 حلقه رینگ و لاستیک خودرو کشف شد که دارای ارزش ریالی 6 میلیارد ریال است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: پیرو برنامه ریزی های هدفمند به منظور دستگیری سارقان و برقراری امنیت، ماموران کلانتری 118 ستارخان حین گشت زنی در محدوده استحفاظی خود، فردی را که در حال باز کردن رینگ و لاستیک یک دستگاه خودروی سواری مشاهده و برای دستگیر وی اقدام کردند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: متهم با دیدن پلیس سعی کرد از محل فرار کند که با سرعت عمل ماموران در فرار ناکام ماند و پس از تعقیب و گریزی کوتاه بازداشت و به کلانتری منتقل شد.

وی افزود: از خودروی متهم چهار حلقه رینگ و لاستیک که به تازگی سرقت کرده بود کشف و در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که رینگ و لاستیک های مسروقه را به یک مالخر اموال مسروقه می فروشد.

سرهنگ قاسم پور تصریح کرد: با اقدامات فنی انجام شده مشخصات مالخر اموال مسروقه نیز شناسایی و ماموران پس دریافت دستور قضایی


برچسب ها: رییس پلیس پیشگیری پایتخت - پلیس پیشگیری پایتخت - دستگیری سارقان - پلیس پیشگیری - رییس پلیس - دستگیر - علی قاسم پور
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 میلیارد ریال رینگ و لاستیک مسروقه

کشف 6 میلیارد ریال رینگ و لاستیک مسروقه