مطالب مرتبط:
مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس در کانون وکلای مرکز برگزار شد
حبیب زاده مومن: تمام تلاشمان خدمت رسانی حداکثری به خانواده های شهدا و ایثارگران است
تنها 15 درصد از پرونده ها در دادگستری اصفهان وکیل دارد
تعداد اعضای شوراهای اسلامی روستا تغییر یافت
اهدای اعضای یکی از مصدومان حادثه معدن طبس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 17:552024-09-25سياسي

30 درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری از خانواده ایثارگران هستند


رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: 30 درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری از خانواده ایثارگران هستند و مابقی نیز خود را وامدار این نهضت می دانند.

- رییس کانون وکلای دادگستری مرکز گفت: 30 درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری از خانواده ایثارگران هستند و مابقی نیز خود را وامدار این نهضت می دانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عنوان دفاع از جبهه تا محکمه امروز چهارشنبه 4 مهر ماه 1403 با حضور بهنام حبیب زاده مومن رییس کانون وکلای دادگستری مرکز و سردار محمدعلی بارانی رییس سابق ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.

بهنام حبیب زاده مومن رییس کانون وکلای دادگستری مرکز ضمن گرامیداشت و تبریک هفته دفاع مقدس گفت: این افراد بهترین ودیعه الهی را در راه عزت و ناموس وطن را عرضه کردند.

ملت ما به جوانان خود افتخار می کند جوانانی که درراه وطن از بهترین ودیعه خود گذشتند، افرادی که جان خود و عزیزانش برایشان ارزشمند هستند اما زمانی که عزت وطن درخطر است جانشان را در این راه دادند و من به وجودشان افتخار می کنم.

وی ادامه داد: 30 درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری مرکز از خانواده ایثارگران هستند و مابقی نیز خود را وامداراین نهضت می دانند.


برچسب ها: کانون وکلای دادگستری - وکلای دادگستری - کانون وکلای دادگستری مرکز - کانون وکلای - دادگستری - خانواده ایثارگران - رییس کانون
آخرین اخبار سرویس:

30 درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری از خانواده ایثارگران هستند

30 درصد از اعضای کانون وکلای دادگستری از خانواده ایثارگران هستند