مطالب مرتبط:
در دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر چه گذشت؟
در دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر چه گذشت؟
در دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر چه گذشت؟ + جزییات
عراقچی با رییس جمهور مصر دیدار کرد
تصویری از دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مهر 1403 ساعت 15:102024-10-17بين الملل

در دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر چه گذشت؟


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت استفاده از همه ظرفیت های دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید اوضاع امنیتی منطقه و کاهش درد و رنج مردم در فلسطین و لبنان تاکیدکرد .

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بر اهمیت استفاده از همه ظرفیت های دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید اوضاع امنیتی منطقه و کاهش درد و رنج مردم در فلسطین و لبنان تاکیدکرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعباس عراقچی وزیر امور خارجه که در ادامه رایزنی ها در مورد تحولات منطقه و با هدف بسیج ظرفیت های دیپلماتیک کشورهای منطقه جهت جلوگیری از تشدید ناامنی های ناشی از ادامه نسل کشی و جنگ افروزی رژیم صهیونیستی به مصر سفر کرده است، صبح امروز با عبدالفتاح السیسی رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، ضمن مرور آخرین وضعیت منطقه و ابراز نگرانی و تاسف شدید نسبت به استمرار تجاوزات و جنایات رژبم اشغالگر در فلسطین اشغالی و لبنان، اهمیت استفاده از همه ظرفیت های دیپلماتیک برای جلوگیری از تشدید اوضاع امنیتی منطقه و کاهش درد و رنج مردم در فلسطین و لبنان مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوزارت امور خارجه ایران ، عراقچی در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهور کشورمان، دیدگاه های ایران در خصوص وضعیت خطرناک امنیتی در منطقه و رایزنی های جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و ب


برچسب ها: وزیر امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - امور خارجه - دیپلماتیک - رییس جمهور مصر - منطقه - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

در دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر چه گذشت؟

در دیدار عراقچی با رییس جمهور مصر چه گذشت؟