مطالب مرتبط:
2 شرط حماس برای تکمیل مذاکرات آتش بس در غزه
حماس برای تکمیل مذاکرات آتش بس در غزه شرط تعیین کرد
حماس 2 شرط برای تکمیل مذاکرات آتش بس در غزه تعیین کرد
شرط حماس برای تکمیل مذاکرات آتش بس در غزه
2 شرط حماس برای تکمیل مذاکرات تبادل اسرا با اسراییل
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 15:352024-10-09بين الملل

2 شرط حماس برای تکمیل مذاکرات آتش بس در غزه


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ایمن شناعه» مسؤول روابط ملی جنبش حماس در لبنان در این باره اظهار کرد: رهبری حماس هیچ فایده ای در مذاکرات مبادله اسرا قبل از دستیابی به آتش بس کامل و خروج نیرو های اسراییل از غزه نمی بیند.

- یک مقام حماس با بیهوده توصیف کردن مذاکرات قبل از توقف حملات، 2 شرط اساسی را برای ادامه روند تکمیل مذاکرات آتش بس در نوار غزه مطرح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو،  ایمن شناعه مسؤول روابط ملی جنبش حماس در لبنان در این باره اظهار کرد: رهبری حماس هیچ فایده ای در مذاکرات مبادله اسرا قبل از دستیابی به آتش بس کامل و خروج نیرو های اسراییل از غزه نمی بیند.

طبق گزارش وبگاه شبکه روسیا الیوم، شناعه گفت: هر توافقی باید با آتش بس کامل و فوری و خروج نیرو های اسراییلی از غزه آغاز شود و تا زمان تحقق این 2 شرط صحبت از معامله مبادله اسرا فایده ای ندارد.

وی با اشاره به ادعا های مقامات رژیم صهیونیستی مبنی بر کاهش توانایی مقاومت نیز تاکید کرد: بگذارید همچنان بر این باور باشند که مقاومت ضعیف است، اما هنوز جبهه های زیادی وجود دارد که می تواند به دشمن درس عبرت بدهد.

شناعه همچنین خاطرنشان کرد: جنبش حماس برای آتش بس آماده بوده است، اما به دلیل موضع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل مذاکرات به نتیجه نرسید.


برچسب ها: مذاکرات - مبادله اسرا - آتش بس کامل - آتش بس - اسرا - حماس - اسراییل
آخرین اخبار سرویس:

2 شرط حماس برای تکمیل مذاکرات آتش بس در غزه

2 شرط حماس برای تکمیل مذاکرات آتش بس در غزه