مطالب مرتبط:
افزایش حجم معاملات شیبا در صرافی های غیرمتمرکز و رشد تقاضا
فرآوری گاو؛ شاخ گاو 20 متر شده برای ساخت جنگنده f14 برش میدن تا دوباره رشد کنه
صباغیان، نماینده مجلس: باید برای افزایش بازدارندگی، سلاح هسته ای بسازیم/در صورت تغییر دکترین نظام ساخت سلاح هسته ای برای ما آسان خواهد بود
افزایش 2 برابری صادرات فرآورده های دامی از مرز دوغارون
رشد 3 برابری خرید تضمینی گندم در سال های اخیر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 18:502024-10-09سياسي

رشد 3 برابری صدور پروانه ساخت و ساز/افزایش اتوبوسها به 6 هزار عدد


نخستین جلسه شهردار تهران با مجمع نمایندگان استان تهران برگزار و در این جلسه مقرر شد جلسات مجمع نمایندگان استان تهران با شهردار به صورت مسئله محور ادامه پیدا کند.

- نخستین جلسه شهردار تهران با مجمع نمایندگان استان تهران برگزار و در این جلسه مقرر شد جلسات مجمع نمایندگان استان تهران با شهردار به صورت مسئله محور ادامه پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیمان فلسفی، نماینده مردم تهران و سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران در تشریح جزییات جلسه عصر امروز مجمع نمایندگان استان در مجلس با شهردار تهران گفت: مجمع نمایندگان استان تهران، امروز (چهارشنبه 18 مهرماه) در هشتمین جلسه خود طی دو ماه گذشته، در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی میزبان علیرضا زاکانی، شهردار تهران و معاونان وی بود.

در این جلسه مباحث مهم و مبتلابه امروز مدیریت شهری طرح و بحث شد و شهردار تهران در جریان دیدگاه های نمایندگان استان در موضوعات این حوزه قرار گرفت.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، پردیس و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این جلسه که به حضور حداکثری نمایندگان استان برگزار شد، هر کدام از نمایندگان به اقتضای زمان جلسه، به اختصار مباحث متفاوتی از حوزه های مختلف شهری اعم از بحث ترافیک تهران، آلودگی هوای پایتخت، مباحث بهداشتی، مسائل مربوط


برچسب ها: مجمع نمایندگان استان تهران - مجمع نمایندگان - نمایندگان - استان تهران - تهران - شهردار تهران - شهردار
آخرین اخبار سرویس:

رشد 3 برابری صدور پروانه ساخت و ساز/افزایش اتوبوسها به 6 هزار عدد

رشد 3 برابری صدور پروانه ساخت و ساز/افزایش اتوبوسها به 6 هزار عدد