مطالب مرتبط:
دفر نخست وزیر لبنان: اظهارات قالیباف مبنی بر اینکه تهران آماده مذاکره با فرانسه درباره اجرای قطعنامه 1701 شورای امنیت است، را مداخله آشکار در امور لبنان می دانیم/ المیادین: آنچه از قالیباف درباره آتش بس در لبنان نقل شده درست نیست
آتش جان کودکان غزه که طوفان در آمریکا شد
آتش جان کودکان غزه که طوفان در آمریکا شد
بایدن: آتش بس در غزه سخت تر از لبنان است 
پیام تسلیت رییس جمهور در پی شهادت یحیی سنوار
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 09:552024-10-19بين الملل

تاکید رییس جمهور اندونزی بر آتش بس در غزه و اجرای راه حل دو دولتی


رییس جمهور اندونزی بر لزوم آتش بس در نوار غزه و اجرای راه حل تشکیل دو دولتی برای حل درگیری فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

- رییس جمهور اندونزی بر لزوم آتش بس در نوار غزه و اجرای راه حل تشکیل دو دولتی برای حل درگیری فلسطین و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جوکو ویدودو رییس جمهور اندونزی گفت: در سایه کشتارهای وحشیانه و قتل زنان و کودکان در نوار غزه نباید از عادی سازی روابط با اسراییل صحبت کرد.

ما باید درباره صلح و آتش بس در نوار غزه و اجرای راه حل تشکیل دو دولت صحبت کنیم نه عادی سازی روابط.

وی به الجزیره گفت: کشورهای اسلامی روی این مسئله اتفاق نظر دارند که عادی سازی روابط با اسراییل تنها بعد از اجرای راه حل تشکیل دو دولت ممکن است.

وی تاکید کرد: اندونزی خواهان توقف فوری و دائم جنگ در غزه و ورود بدون شرط کمک های بشردوستانه و حل ریشه های نزاع با پایان دادن به اشغالگری غیرقانونی اسراییل در فلسطین و اجرای راه حل تشکیل دو دولت است.

وی گفت که در دیدارش با جو بایدن رییس جمهور آمریکا در ماه نوامبر وی را در جریان نتایج دو نشست سران که درباره فلسطین و وحشی گری رژیم صهیونیستی در نوار غزه در عربستان برگزار شد، گذاشته است.

رییس جمهور اندونزی تاکید کرد: اسراییل نباید از مجازات فرار کند و باید به قوانین بین المللی پایبند باشد.


برچسب ها: عادی سازی روابط با اسراییل - آتش بس در نوار غزه - عادی سازی روابط - رییس جمهور - اندونزی - نوار غزه - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

تاکید رییس جمهور اندونزی بر آتش بس در غزه و اجرای راه حل دو دولتی

تاکید رییس جمهور اندونزی بر آتش بس در غزه و اجرای راه حل دو دولتی