مطالب مرتبط:
نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران
نمایشگاه بین المللی فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران
تصاویر/ آیین افتتاح و کلنگ زنی 40 پروژه سرمایه گذاری موقوفات و بقاع متبرکه مازندران
کارت های امروز سرمایه گذاری ماسک امپایر 4 مهر 1403 [چهارشنبه]
40 پروژه سرمایه گذاری موقوفات در مازندران اجرا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مهر 1403 ساعت 11:352024-09-25اقتصادي

اوقاف به دنبال سرمایه گذاری و کارآفرینی است


مدیرکل بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: طی سالهای اخیر اوقاف بدنبال مشارکت و سرمایه گذاری به جای اجاره داری موقوفات و ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بهره وری اقتصادی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: طی سالهای اخیر اوقاف بدنبال مشارکت و سرمایه گذاری به جای اجاره داری موقوفات و ایجاد اشتغال و کارآفرینی است.

سید محراب کلامی 4 مهر ماه در همایش وقف که در بقعه امامزاده غریب حسن ارومیه برگزار شد، افزود: اوقاف یکی از قدیمی ترین سازمان های کشور و عملکرد آن قدیمی تر از ساختار سازمانی آن است.

وی با اشاره به برکت وجود امام زادگان در کشور گفت: اقدامات و موقوفات خوبی در آذربایجان غربی اعم از اجرای پروژه های عمرانی و اجرای نیات واقفان انجام شده است.

کلامی، حفظ، کسب منفعت و درآمدزایی و اجرای نیت واقفان را از وظایف اوقاف اعلام کرد و افزود: خدمت رسانی به جامعه، ایجاد اشتغال و کسب درآمد از اهداف اجرای پروژه هایی است که از محل موقوفات تامین اعتبار شدند، است.

مدیرکل بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه با اشاره به ورود اوقاف طی سنوات اخیر به حوزه پزشکی و دارو درمان، امنیت غذایی، صنعت، تولید محصولات باغی با هدف حل مشکلات جامعه گفت: با وجود 804 عنوان وقف، محدودیتی در حوزه وقف وجود ندارد.


برچسب ها: سازمان اوقاف و امور خیریه - اوقاف - سرمایه گذاری - اشتغال و کارآفرینی - اوقاف و امور خیریه - آذربایجان غربی - کارآفرینی
آخرین اخبار سرویس:

اوقاف به دنبال سرمایه گذاری و کارآفرینی است

اوقاف به دنبال سرمایه گذاری و کارآفرینی است