مطالب مرتبط:
ذبیح الله سلمانی معاون سرمایه انسانی سازمان اداری و استخدامی کشور کیست؟
مدیرکل اداره کار خراسان جنوبی: استفاده از خودنجات در تونل معدن قانونی است/ تخلفات معدنجو قطعا به دستگاه قضایی اعلام می شود+فیلم
حفظ بیت المال و احیای حقوق مردم از راهبردهای اصلی دستگاه قضایی است
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران: تمرکز اصلی دانشگاه بر روی نیروی انسانی است
تمرکز اصلی دانشگاه علوم پزشکی تهران در دوره جدید بر روی نیروی انسانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 15:152024-09-27سياسي

یکی از مهمترین ارکان تحقق وظایف دستگاه قضایی، وجود سرمایه انسانی سالم و انقلابی است


رییس کل دادگستری استان کردستان از افتتاح نخستین دوره کارآموزی قضایی در استان با شرکت 17 کارآموز خبر داد و گفت: یکی از مهمترین ارکان تحقق وظایف دستگاه قضایی، - ایسنا/کردستان رییس کل دادگستری استان کردستان از افتتاح نخستین دوره کارآموزی قضایی در استان با شرکت 17 کارآموز خبر داد و گفت: یکی از مهمترین ارکان تحقق وظایف دستگاه قضایی، وجود سرمایه انسانی سالم و انقلابی است.

حجت الاسلام حسینی شامگاە روز گذشتە (پنجم مهر) در مراسم افتتاح نخستین دوره کارآموزی قضایی در استان ضمن تبریک به کارآموزان قضاوت، اظهار کرد: اهم وظایف قوه قضاییه عبارتند از پیشگیری از وقوع جرایم، حل و فصل اختلافات و برخورد با جرایم و ناهنجاری ها و صیانت از حقوق عامه است.

رییس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: یکی از مهمترین ارکان تحقق این وظایف در دستگاه قضایی، وجود سرمایه انسانی سالم، انقلابی، توانمند، خلاق و کارآمد است که در نهایت سبب می شود تا احکام عادلانه صادر شود و عدالت به تمام معنا محقق شود.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: یکی از عمده ترین چالش های دادگستری استان کردستان در سال های گذشته، اشتغال قضات غیربومی در استان بوده که سبب شده بود تا میزان ماندگاری قضات در استان پایین باشد.


برچسب ها: دادگستری استان کردستان - رییس کل دادگستری استان - رییس کل دادگستری - دادگستری استان - قضایی - استان کردستان - استان
آخرین اخبار سرویس:

یکی از مهمترین ارکان تحقق وظایف دستگاه قضایی، وجود سرمایه انسانی سالم و انقلابی است

یکی از مهمترین ارکان تحقق وظایف دستگاه قضایی، وجود سرمایه انسانی سالم و انقلابی است