مطالب مرتبط:
بازدید میدانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از سطح شهر یاسوج
کنسرت علیرضا طلیسچی در این شهر لغو شد
هوای 9 شهر خوزستان روی خط قرمز
جوانان 4 شهر ایران آماده اعزام به جنگ لبنان شدند
تنفس هوای «ناسالم» در دو شهر خوزستان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 مهر 1403 ساعت 00:052024-09-26سياسي

شهر یاسوج نیازمند توجه ویژه مسئولان است


نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که بیش از 50 درصد جمعیت شهری استان را دارند نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: شهر یاسوج بعنوان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد که بیش از 50 درصد جمعیت شهری استان را دارند نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

محمد بهرامی در این نشست با اشاره به مشکلات ترافیکی و بافت شهری شهر یاسوج گفت: مشکلات بخش ترافیک شهر یاسوج همواره از مهم ترین دغدغه های مردم این شهر بعنوان مرکز استان بوده که این نشست آغازی برای رفع این مشکل است.

وی با اشاره به اینکه شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران و مرکز استان پیشانی استان چهار فصل کهگیلویه و بویراحمد است افزود: بیش از 50 درصد جمعیت شهری استان کهگیلویه و بویراحمد با قومیت ها و جغرافیای مختلف در شهر یاسوج سکونت دارند و این شهر به عنوان مقصد گردشگری در بیشتر ایام سال میزبان گردشگرانی از سراسر کشور بخصوص استان های جنوبی کشور است که با توجه به وجود مشکلات ترافیکی نیازمند توجه ویژه مسئولان ارشد استانی بخصوص مجموعه استانداری، سازمان برنامه و بودجه و شهرداری یاسوج برای تخصیص اعتبار و رفع گره های ت


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - شهر یاسوج - بویراحمد - استان کهگیلویه و بویراحمد - استان کهگیلویه - استان - کهگیلویه
آخرین اخبار سرویس:

شهر یاسوج نیازمند توجه ویژه مسئولان است

شهر یاسوج نیازمند توجه ویژه مسئولان است