مطالب مرتبط:
چرا سخنرانی ثابتی در اجلاس بین المجالس جهانی نیمه کاره ماند؟ + فیلم
چرا سخنرانی ثابتی اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی نیمه کاره ماند؟ + فیلم
سخنرانی امیرحسین ثابتی نیمه تمام ماند+ فیلم
سخنرانی امیرحسین ثابتی به دلیل فارسی حرف زدن در اجلاس IPU لغو شد!
قطع سخنرانی امیرحسین ثابتی به دلیل فارسی حرف زدن در اجلاس IPU + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 14:502024-10-14سياسي

سخنرانی نماینده ایران در نشست IPU نیمه تمام ماند


امروز در نشست شورای بین المجالس که در ژنو برگزار می شود، سخنرانی امیرحسین ثابتی، عضو مجلس شورای اسلامی در اتحادیه بین المجالس جهانی نیمه تمام ماند.

- امروز در نشست شورای بین المجالس که در ژنو برگزار می شود، سخنرانی امیرحسین ثابتی، عضو مجلس شورای اسلامی در اتحادیه بین المجالس جهانی نیمه تمام ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیرحسین ثابتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: امروز در نشست شورای بین المجالس (IPU) که در ژنو برگزار می شود، در زمان کمی که داشتم درباره جنایات اسراییل صحبت کردم.

البته وسط صحبت گفتند مشکل فنی در ترجمه ایجاد شده! نمی دانم چرا این مشکلات فقط برای هیئت پارلمانی ایران رخ می دهد! در فرصت های بعدی، باز هم صدای مظلومان غزه خواهم بود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب آورده است: جالب بود که نماینده پارلمان عراق هم تاکید داشت این مدل مشکلات فنی تا الان فقط برای ایران به وجود آمده! در قرن 21 هم می خواهند با سانسور، صدای غیر از خودشان را قطع کنند، اما همزمان شعار دموکراسی و حقوق بشر از زبان شان نمی افتد.

گفتنی است، سخنرانی امیرحسین ثابتی، نماینده مجلس ایران در اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی در حالی نیمه تمام ماند که رییس (IPU)، نبود ترجمه همزمان را دلیل این اتفاق عنوان کرد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - اتحادیه بین المجالس جهانی - اتحادیه بین المجالس - شورای اسلامی - شورای - نیمه تمام - امیرحسین
آخرین اخبار سرویس:

سخنرانی نماینده ایران در نشست IPU نیمه تمام ماند

سخنرانی نماینده ایران در نشست IPU نیمه تمام ماند