مطالب مرتبط:
مجمع ناشران دفاع مقدس شهادت دبیرکل حزب الله را تسلیت گفت
تجمع دانشگاهیان خراسان شمالی در پی شهادت دبیرکل حزب الله برگزارشد
ویدیو/ اولین سخنرانی یک مقام رسمی حزب الله بعد از شهادت دبیرکل
واکشن معاون دبیرکل حزب الله به شهادت سید حسن نصرالله + ویدئو | زمان انتخاب دبیر کل جدید
آیت الله جزایری: شهادت دبیرکل حزب الله لبنان تیر خلاصی بر پیکره صهیونیست است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 15:152024-09-30بين الملل

رایزنی نخست وزیر عراق و نبیه بری در پی شهادت دبیرکل حزب الله


نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با رییس پارلمان لبنان ضمن تسلیت دوباره شهادت سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان، بر استمرار حمایت های عراق از تلاش ها برای توقف جنگ و پشتیبانی آن از مقاومت تاکید کرد.

- رایزنی نخست وزیر عراق و نبیه بری در پی شهادت دبیرکل حزب الله نخست وزیر عراق در گفتگوی تلفنی با رییس پارلمان لبنان ضمن تسلیت دوباره شهادت سید حسن نصرالله ، دبیرکل حزب الله لبنان، بر استمرار حمایت های عراق از تلاش ها برای توقف جنگ و پشتیبانی آن از مقاومت تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز دوشنبه تماس تلفنی با نبیه بری رییس پارلمان لبنان داشت و شهادت سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و همراهانش را بار دیگر به لبنان تسلیت گفت.

السودانی یکشنبه نیز در گفتگوی تلفنی با نجیب میقاتی همتای لبنانی خود، شهادت نصرالله را تسلیت گفته و بر موضع ثابت کشورش در حمایت از لبنان تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی عراق (واع)، در بیانیه رسمی که درباره این گفتگوی تلفنی منتشر شده، آمده است: در این تماس تلفنی دو طرف آخرین تحولات منطقه را بررسی کرده و درباره اقدامات کشورهای عربی و اقدامات منطقه ای و بین المللی انجام شده برای توقف حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به لبنان و نسل کشی که در غزه می شود، گفتگو کردند.


برچسب ها: دبیرکل حزب الله - نخست وزیر عراق - دبیرکل حزب الله لبنان - رییس پارلمان لبنان - نخست وزیر - سید حسن نصرالله - لبنان
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی نخست وزیر عراق و نبیه بری در پی شهادت دبیرکل حزب الله

رایزنی نخست وزیر عراق و نبیه بری در پی شهادت دبیرکل حزب الله