مطالب مرتبط:
پزشکیان عازم ترکمنستان شد/ رییس جمهور: شخصیت هایی نظیر مختومقلی فراغی گواه ارتباط فرهنگی عمیق دو ملت ایران و ترکمنستان هستند
پوستر فدراسیون فوتبال برای دیدار ازبکستان و ایران
ارزیابی بن سلمان از روابط ایران و عربستان
ترکیب احتمالی تیم ملی ایران در مصاف با ازبکستان
اورونوف بازی با ایران را از دست داد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 20:452024-10-10سياسي

حافظ بزرگترین سرمایه فرهنگی ایران در دنیای پرتلاطم امروز است


وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حافظ را بزرگترین فرهنگی ایران در دنیای پرتلاطم امروز دانست و تأکید کرد: در جهان پرتلاطم امروز بیش از هر زمان دیگری، - ایسنا/فارس وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حافظ را بزرگترین فرهنگی ایران در دنیای پرتلاطم امروز دانست و تأکید کرد: در جهان پرتلاطم امروز بیش از هر زمان دیگری، بشریت برای رسیدن به قله صلح باید با ادبیات تساهل و تسامح حافظ آشنا شوند.

سیدرضا صالحی امیری امشب، 19 مهرماه در مراسم یادروز حافظ که در جوار آرامگاه حافظ هم اکنون در حال برگزاری است، گفت: باید با صدای بلند بگوییم و بر بلندای تاریخ بنویسیم که ما حافظ داریم.

حافظ سرمایه بزرگی است که دیگران به آن حسرت می خورند و این شاعر بزرگ هویت دینی و ملی ماست و بدون او تمدن ایران، ابتر خواهد ماند.

وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حافظ را مخزن اخلاق و اخلاص دانست و گفت: بدون شک حافظ نیاز امروز نسل ما و ضرورت فردای این سرزمین است.

وی با تأکید بر اینکه حافظ بزرگترین سرمایه فرهنگی ما در دنیای پرتلاطم امروز است، افزود: در دنیای امروز عناصر مادی سرمایه فربه شده اند و همه از نفت، موشک، فولاد و معدن سخن می گویند ولی باید برای دمیدن روح در این جامعه به حافظ متوسل شویم.


برچسب ها: فرهنگی - حافظ - صنایع دستی - امروز - بزرگترین - ایران - بزرگ
آخرین اخبار سرویس:

حافظ بزرگترین سرمایه فرهنگی ایران در دنیای پرتلاطم امروز است

حافظ بزرگترین سرمایه فرهنگی ایران در دنیای پرتلاطم امروز است