مطالب مرتبط:
انتقاد تند «هم میهن» از عارف و وزیر ارتباطات| شوخی دانستن تهدیدات اسراییل نه شجاعت است، نه درایت و نه واقعیت| اگر نمی خواهید یا نمی توانید فیلترینگ را حذف کنید صریح بگویید
دستگیری مجری مشهور برنامه دیالوگ + محمد احمدی فیض آبادی بازداشت شد
انتقاد یک شاگرد امام خمینی از سکوت مردم مصر در قبال قضایای فلسطین/ آیت الله سجادی: دانشجویان آمریکایی قیام می کنند، اما مصری ها ساکت هستند!/ الازهر جواب خدا را چه خواهد داد؟/ اصل اساسی قیام امام، دفاع از مظلوم بود
انتقاد شدید جواد هاشمی از بی عدالتی در تبلیغات
روزنامه گل| قطر، پَر!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 08:202024-10-09سياسي

انتقاد روزنامه هم میهن از عارف : چرا به سبک احمدی نژاد حرف می زنید؟


هنوز اظهارات فاجعه بار احمدی نژاد در گوشی های مردم پژواک دارد و آن ها را فراموش نکرده اند که گفت مردم می گویند «تحریم نمنه دی» «تحریم چی هست اصلاً».

- انتقاد روزنامه هم میهن از عارف : چرا به سبک احمدی نژاد حرف می زنید؟ هنوز اظهارات فاجعه بار احمدی نژاد در گوشی های مردم پژواک دارد و آن ها را فراموش نکرده اند که گفت مردم می گویند تحریم نمنه دی تحریم چی هست اصلاً .

سخنان آقای عارف درباره تهدیدات اسراییل از این جمله است که گفت آنها برای ما شوخی است.

این نحوه سخن گفتن نه نشانه شجاعت است و نه درایت و هیچ ربطی هم به واقعیت تهدید ندارد.

روزنامه هم میهن نوشت: بکی از مشکلاتی که در دو دهه گذشته و به طور مکرر در عرصه سیاست با آن مواجه بوده ایم و زیان های فراوانی به حس و اعتماد عمومی مردم به حکومت و دولتمردان زده است، بیان مواضع بی پایه از جانب آنان است.

  این اظهارات بیش از آن که دروغ معرفی شوند دو ویژگی دیگر دارند؛   اول، نوعی انکار حقیقت از موضعی که نزد مردم به خالی بندی شناخته می شود.

هنوز اظهارات فاجعه بار احمدی نژاد در گوشی های مردم پژواک دارد و آن ها را فراموش نکرده اند که گفت مردم می گویند تحریم نمنه دی تحریم چی هست اصلاً یا آنجا که قطعنامه های شورای امنیت را کاغذپاره دانست و گفت آن قدر قطعنامه دهید که قطعنامه دان تان پاره شود.


برچسب ها: روزنامه هم میهن - احمدی نژاد - اظهارات - روزنامه - احمدی - تحریم - مردم
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد روزنامه هم میهن از عارف : چرا به سبک احمدی نژاد حرف می زنید؟

انتقاد روزنامه هم میهن از عارف : چرا به سبک احمدی نژاد حرف می زنید؟