مطالب مرتبط:
اعلام شرایط فروش نقد و اقساط بک X3 Pro در مهرماه
طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو مهر 1403 + جدول و شرایط
آغاز طرح فروش فوق العاده بهمن موتور مهر 1403 + شرایط
آغاز طرح فروش فوق العاده بهمن موتور مهر 1403 + شرایط
طرح جدید فروش اقساطی ایران خودرو برای این محصول در راه است + شرایط
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مهر 1403 ساعت 10:302024-10-06اقتصادي

شرایط جدید فروش طلا اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از میزان؛ اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران به منظور داشتن کسب وکار راحت و بدون دغدغه فعالان این صنف در نامه ای ضمن ارائه 5 دستور، اعلام کرد که تمام فعالان این صنف مجاز به فعالیت کسبی فقط با اخذ پروانه کسب معتبر و فعالیت طبق قوانین و مقررات صنفی هستند.

در این نامه آمده است که تمام فعالان این صنف مجاز به فعالیت کسبی فقط با اخذ پروانه کسب معتبر و فعالیت طبق قوانین و مقررات صنفی هستند.

همچنین فعالیت اعضای صنف فقط در رسته درج شده بر روی پروانه کسب مجاز است و فعالیت در رسته های غیر از پروانه کسب تخلف محسوب می شود.

در این میان واحد های صنفی موظف به صدور فاکتور معتبر رسمی که در آن شماره و تاریخ، نام، نشانی و شماره تماس واحد صنفی، نام خریدار، شرح کالا شامل سایز، وزن دقیق، تعداد، قیمت و مجموع فاکتور، مهر و امضا متصدی واحد صنفی درج شده باشد، هستند.

واحد های صنفی در هنگام خرید طلا و جواهر از مشتری باید دقت کنند که فاکتور به نام فروشنده باشد و برای احراز هویت کارت ملی مشتری مشاهده شود.

از طرفی متصدی واحد صنفی در هنگام فروش مصنوعات طلا و جواهر، مسکوکات و طلای آب شده به ویژه در مبالغ بیشتر از 15 میلیون تومان ملزم به احراز هویت خریدار، رؤیت اصل و بایگانی تصویر کارت ملی به مدت حداقل 5 سال هستند.


برچسب ها: پروانه کسب - فعالیت - قوانین و مقررات - پروانه - صنفی - فعالان - واحد صنفی
آخرین اخبار سرویس:

شرایط جدید فروش طلا اعلام شد

شرایط جدید فروش طلا اعلام شد