مطالب مرتبط:
شکایت نامه شهردار تهران به بیت رهبری رسید؟
نگاه مدیریت شهری در تهران به توسعه گردشگری درست است/ شهرداری به سمت تثبیت اقدامات حرکت کند 
نگاه مدیریت شهری در تهران به توسعه گردشگری درست است/ شهرداری به سمت تثبیت اقدامات حرکت کند 
نشست مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران با مدیران فرهنگی مناطق 22گانه برگزار شد
نامه جمعی از استادان، دانشجویان و کارمندان دانشگاه ادیان و مذاهب به عراقچی وزیر خارجه/ ترکیب هوشمندانه ی میدان و دیپلماسی نیاز همیشگیِ نظام اسلامی برای ایفای نقش های بزرگ است/ ​سفر به موقع و شجاعانه ی شما به بیروت موجی از بهجت و غرور را برانگیخت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 19 مهر 1403 ساعت 10:402024-10-10سياسي

ابلاغ نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به تمام واحدهای تابعه


مدیریت کاربست و امور پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از ابلاغ نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به تمام واحدهای تابعه از سوی شهردار تهران خبر داد.

- مدیر امور پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران خبر داد ابلاغ نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به تمام واحدهای تابعه مدیریت کاربست و امور پژوهشی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران از ابلاغ نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به تمام واحدهای تابعه از سوی شهردار تهران خبر داد.

نبی الله رمضانی در گفت وگو با ایسنا، در خصوص رویکرد جدید در دوره مدیریت شهری دوره ششم گفت: تعریف و انجام پروژه های پژوهشی و مطالعاتی معطوف به پژوهش های کاربست محور است.

کاربست پژوهش یکی از مفاهیم بسیار مهم در مدیریت پژوهشی است که به اعتقاد برخی بی توجهی به آن، موجب بی ثمر ماندن تلاش های پژوهشی می شود.

وی ادامه داد: در همین راستا شهردار تهران نسبت به ابلاغ نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به تمام واحدهای تابعه شهرداری تهران اقدام کرد که هدف آن، انجام مطالعات و پژوهش های راهبردی، مسئله محور و کاربردی در شهرداری تهران است.

رمضانی با اشاره به اینکه نظام نامه مذکور بالاترین سند در حوزه سیاست گذاری، راهبری و مدیریت فعالیت های مطالعاتی و پژوهشی می باشد افزود: یکی از ارکان اصلی که در مدیریت شهری جدی


برچسب ها: پژوهشی - پژوهش - شهرداری تهران - تهران - شهردار - برنامه ریزی - مطالعات
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به تمام واحدهای تابعه

ابلاغ نظام نامه پژوهشی شهرداری تهران به تمام واحدهای تابعه