مطالب مرتبط:
(عکس) سفر به تهران قدیم؛ اولین بار چه سالی طرح ترافیک در تهران کلید خورد؟
تعمیرات اساسی پالایشگاه پنجم مجتمع گاز پارس جنوبی کلید خورد
طرح پایش ناوگان در حال سوخت گیری در جایگاه های سوخت برون شهری کشور اجرا می شود
طرح پایش ناوگان در حال سوخت گیری در جایگاه های سوخت برون شهری کشور اجرا می شود
اجرای طرح محلات اسلامی کلید رونق و آبادانی مناطق کم برخوردار است 
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 08:002024-10-13اقتصادي

طرح پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه کلید خورد


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح پایش منابع آبی و تالاب ها برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه از آغاز اجرای طرح پایش منابع آبی و تالاب ها برای مقابله با آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان خبر داد.

شاهرخ یارویسی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: از اول فصل پاییز همزمان با آغاز مهاجرت پرندگان آبزی و کنار آبزی، پایش مستمر و هفتگی منابع آبی و تالاب های استان برای مقابله با بیماری آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان شروع شده است.

وی افزود: روستاهای اطراف تالاب های استان نیز به طور مرتب و هفتگی برای مقابله با شیوع آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان رصد می شوند.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه با بیان اینکه حدود 35 نفر برای اجرای طرح پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در استان پای کار هستند، از روستاییان خواست به منظور اجرای هرچه بهتر این طرح با اکیپ های نمونه بردار دامپزشکی همکاری لازم را داشته باشند.

یارویسی با بیان اینکه تعدادی از سویه های آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان از جمله سویه H5N1 بین انسان و پرندگان مشترک است، گفت: از همه مردم می خواهیم هر نوع تلفات غیرمتعارف طیور را با شماره 1512 به دامپزشکی گزارش دهند.


برچسب ها: آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان - فوق حاد پرندگان - اداره کل دامپزشکی استان - اداره کل دامپزشکی - پرندگان - دامپزشکی استان - استان کرمانشاه
آخرین اخبار سرویس:

طرح پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه کلید خورد

طرح پایش آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان در کرمانشاه کلید خورد