مطالب مرتبط:
آموزش و پرورش: «آزمون استخدامی» جدید دبیری تا پایان بهمن برگزار می شود
وزیر کشور: آموزش و پرورش ظرفیت بزرگی در حوزه مبارزه با مواد مخدر است
زمان برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش اعلام شد
نقشه راه کاهش آسیب های اجتماعی در آموزش و پرورش تدوین می شود
اطلاعیه جدید آموزش و پرورش درباره زمان جدید برگزاری آزمون دبیری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 مهر 1403 ساعت 14:402024-09-30اقتصادي

170کلاس برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد


مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 کلاس با اعتبار 400میلیارد تومان برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 170 کلاس با اعتبار 400میلیارد تومان برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش استان تحویل داده شد.

سید رضا حسینی نیک در گفت و گو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه همکاری مجمع خیرین مدرسه ساز با سازمان نوسازی مدارس استان در بالاترین سطح خود قرار دارد، افزود: میزان تعهد خیرین در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز 300 میلیارد تومان اعتبار بوده است.

این میزان اعتبار نسبت به جشنواره های قبل افزایشی بوده به صورتی که میزان تعهد خیرین مدرسه ساز در جشنواره بیست و پنجم 100 میلیارد تومان و در جشنواره بیست و چهارم 60 میلیارد تومان بوده است.

وی اظهارکرد: در طرح جمع آوری مدارس کانکسی موسوم به طرح شهید پناهی در استان ما 93 مدرسه کانکسی بیش از 10 نفر دانش آموز داشتند که تمام این مدارس جمع آوری شده و مدرسه جایگزین برای دانش آموزان ساخته شد.

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: 52 فضای آموزشی، فرهنگی، ورزشی در قالب 170 کلاس با اعتبار 400میلیارد تومان برای مهرماه امسال توسط سازمان نوسازی مدارس به آموزش و پرورش استان ت


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - میلیارد تومان - استان کهگیلویه و بویراحمد - خیرین مدرسه ساز - آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

170کلاس برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد

170کلاس برای مهرماه امسال به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد تحویل داده شد