مطالب مرتبط:
طلای جهانی مرز 2700 دلار را هم شکست
طلای جهانی مرز 2700 دلار را هم شکست
حجت الله صیدی: برای مثبت شدن نرخ تشکیل سرمایه حداقل نیاز به 200 میلیارد دلار در سال (فیلم)
استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از 4 میلیارد دلار کلاهبرداری
قیمت جهانی نفت امروز 28 مهر 1403 / برنت 73 دلار و 6 سنت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 14:152024-10-19اقتصادي

سهم نمایشگاه های جهانی در تبادلات تجاری 551 میلیارد دلار است


سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: با  توجه به اهمیت صنعت نمایشگاهی در اقتصاد جهانی، سالانه 32 هزار نمایشگاه در جهان برگزار می شود و این رویدادها 551 میلیارد دلار تبادلات تجاری را به همراه دارند.

- سهم نمایشگاه های جهانی در تبادلات تجاری 551 میلیارد دلار است ایسنا/خراسان رضوی سرپرست نمایشگاه بین المللی مشهد گفت: با  توجه به اهمیت صنعت نمایشگاهی در اقتصاد جهانی، سالانه 32 هزار نمایشگاه در جهان برگزار می شود و این رویدادها 551 میلیارد دلار تبادلات تجاری را به همراه دارند.

فرزین سلطانی، 28 مهرماه در نشست خبری اولین نمایشگاه تخصصی صادرات به آسیای میانه و افغانستان با اشاره به اهمیت صنعت نمایشگاهی اظهار کرد: نمایشگاه بین المللی مشهد به عنوان دومین قطب نمایشگاهی کشور شناخته شده و نقش مهمی در توسعه صنعت و اقتصاد کشور دارد؛ ضمن اینکه نمایشگاه ها در هر کشوری آینه پیشرفت صنعتی و اقتصادی آن محسوب می شوند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ها در سطح جهانی به عنوان شاخصی برای توسعه صنعتی و بشردوستانه هر کشور تلقی می شوند، ادامه داد: سالانه در سطح جهان حدود 32 هزار نمایشگاه برگزار می شود و سهم نمایشگاه های جهانی در تبادلات تجاری 551 میلیارد دلار است.


برچسب ها: نمایشگاه - نمایشگاه بین المللی مشهد - نمایشگاه بین المللی - تبادلات تجاری - صنعت نمایشگاهی - بین المللی - میلیارد
آخرین اخبار سرویس:

سهم نمایشگاه های جهانی در تبادلات تجاری 551 میلیارد دلار است

سهم نمایشگاه های جهانی در تبادلات تجاری 551 میلیارد دلار است