مطالب مرتبط:
آیا مدارس تهران فردا 8 مهر 1403 تعطیل است؟
آیا مدارس تهران فردا 8 مهر 1403 تعطیل است؟
تداوم روند ثبت نام دانش آموزان ابتدایی در مدارس/ثبت نام بیش از99 درصد ابتدایی های لازم التعلیم تهران
فراخوان دوازدهمین مرحله جذب سرباز امریه اعزامی تاریخ 1403/09/01 از سوی سازمان امور اراضی کشور
تعطیلی مدارس در روز شنبه 7 مهر 1403 صحت دارد؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مهر 1403 ساعت 11:252024-09-28سياسي

جذب 715 دانش آموز بازمانده از تحصیل در مدارس استان تهران در سال 1403


بر اساس گزارش دادگستری کل استان تهران در شهرستان های استان تهران 715 دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده و در مدارس ثبت نام شده اند.

- بر اساس گزارش دادگستری کل استان تهران در شهرستان های استان تهران 715 دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده و در مدارس ثبت نام شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، همزمان با بازگشایی مدارس نیکوکار معاون قضایی رییس کل و سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم با حضور در مدرسه نمونه دولتی شهید احمدی روشن واقع در منطقه 17 شهرداری تهران با نواختن زنگ مدرسه در آیین بازگشایی مدارس شرکت کرد.

ابوالفضل نیکوکار ضمن تبریک ولادت حضرت رسول اکرم (ص) و ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دادگستری بخشی از قوه قضاییه است و قوای سه گانه یا قوای حاکم در جمهوری اسلامی ایران بر طبق اصل پنجاه و هفت قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران عبارتنداز: قوه مقننه جمهوری اسلامی ایران، قوه مجریه جمهوری اسلامی ایران و قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران که این سه قوا زیر نظر مقام معظم رهبری و مستقل از یکدیگر بر طبق اصول قانون اساسی فعالیت می کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به برنامه های معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران و در جهت آموزش مفاهیم حقوقی و فرآیند قضای


برچسب ها: استان تهران - بازمانده از تحصیل - دادگستری کل استان تهران - تهران - بازگشایی مدارس - دانش آموز - دانش آموز بازمانده از تحصیل
آخرین اخبار سرویس:

جذب 715 دانش آموز بازمانده از تحصیل در مدارس استان تهران در سال 1403

جذب 715 دانش آموز بازمانده از تحصیل در مدارس استان تهران در سال 1403