مطالب مرتبط:
ذوب آهن با کوهیان به لیگ برتر بسکتبال بازگشت
ذوب آهن با کوهیان به لیگ برتر بسکتبال بازگشت
افزایش تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن اراک در دستور کار قرار دارد / پیگیری رسیدن تسهیلات پروژه 8112 واحدی اراک به سقف 8 میلیارد ریال
ربیعی و ذوب آهن متخصص امتیاز گرفتن از مدعیان لیگ
ذوب آهن، استقلال را پس از 4 فصل برد!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مهر 1403 ساعت 19:002024-10-19سياسي

دستور بازگشت اشیای مراغه/ پیگیری مجوز کاوش در موزه عصر آهن


مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی از پیگیری برای اخذ مجوز کاوش در موزه عصر آهن خبر داد و گفت: وزیر میراث دستور برگشت اشیای کشف شده از مراغه به موزه های این شهر را داد.

- مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی از پیگیری برای اخذ مجوز کاوش در موزه عصر آهن خبر داد و گفت: وزیر میراث دستور برگشت اشیای کشف شده از مراغه به موزه های این شهر را داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی در نشستی با خبرنگاران داخلی و خارجی که امروز در موزه آذربایجان و در حاشیه برگزاری نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تبریز برگزار شد؛ گفت: به واسطه برخی از اقدامات در حوزه بازاریابی و تبلیغات که انجام شده؛ شهر تبریز یکی از مقاصد سفر در استان مطرح شد و در تابستان امسال بیش از دو میلیون نفر اقامت در هتل های استان ثبت شده است که تقریباً 95 درصد هتل ها را اشغال کرده بود.

در بحث ایجاد زیرساخت های گردشگری و ساخت هتل ها و مجتمع ها؛ در استان 118 پروژه گردشگری با سرمایه گذاری 46 میلیارد تومان در حال ساخت داریم.

وی گفت: 70 درصد از کل تولیدات شیرینی و شکلات کشور در استان آذربایجان شرقی تولید می شود.

ضمن اینکه برند فرش و چرم تبریز را نیز داریم.


برچسب ها: استان آذربایجان شرقی - مدیرکل میراث فرهنگی - آذربایجان شرقی - آذربایجان - میراث فرهنگی - موزه عصر آهن - در موزه
آخرین اخبار سرویس:

دستور بازگشت اشیای مراغه/ پیگیری مجوز کاوش در موزه عصر آهن

دستور بازگشت اشیای مراغه/ پیگیری مجوز کاوش در موزه عصر آهن