موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - تامين اجتماعي - بازنشستگان تامين اجتماعي - جمهوري اسلامي - روزنامه جمهوري اسلامي - سازمان برنامه و بودجه - الناز شاكردوست - سيدحسن خميني - برادر ناتني باراك اوباما - دربار پهلوي - سخنگوي سازمان اورژانس كشور - دشتغران - مسابقات انتخابي المپيك - ويليام اورمان بيمن - بازارچه مرزي باشماق مريوان - روز درختكاري - كنكور ارشد و دكتري - اسلحه گرم - علي پاكدامن - سه قنات - سيد مصطفي ميرسليم

مطالب مرتبط:
قاتل فراری کمتر از 48 ساعت در ملایر دستگیر شد
دستگیری 16 محکوم فراری در دشت آزادگان
مردی زنش را کشت تا به آمریکا مهاجرت نکند/ قاتل فراری غیابی محاکمه می شود
مردی زنش را کشت تا به آمریکا مهاجرت نکند/ قاتل فراری غیابی محاکمه می شود
جمع آوری بیش از 144 هزار معتاد متجاهر و دستگیری 84 هزار خرده فروش در نیمه نخست امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مهر 1403 ساعت 10:202024-10-12حوادث

دستگیری قاتل فراری ملایر در کمتر از 48 ساعت


فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 48 ساعت با تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/همدان فرمانده انتظامی ملایر از دستگیری قاتل فراری در کمتر از 48 ساعت با تلاش بی وقفه ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد ساکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی اطلاع مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره قتل در یکی از روستاهای شهرستان ملایر بلافاصله ماموران پاسگاه جوزان به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی 33 ساله با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت اعضای خانواده همسرش کرده که در نتیجه این تیراندازی همسر و برادر همسرش به قتل می رسند و فرد ضارب بلافاصله متواری می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع، با حضور سردار زارعی جانشین انتظامی استان در ملایر اقدامات لازم در راستای دستگیری قاتل به عمل آمد.

وی بیاکرد: با تلاش بی وقفه و شبانه روزی مأموران پلیس آگاهی سرانجام مخفیگاه قاتل در استان تهران شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم به همراه فردی که در فراری دادن و مخفی کردن وی نقش داشته دستگیر شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی پلیس ملایر، ساکی خاطرنشان کرد: متهم با اعتراف به قتل، علت و انگیزه خود را از ارتکاب به این


برچسب ها: دستگیری قاتل فراری - دستگیری قاتل - فرمانده انتظامی ملایر - فرمانده انتظامی - قاتل فراری - دستگیری - ملایر
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری قاتل فراری ملایر در کمتر از 48 ساعت

دستگیری قاتل فراری ملایر در کمتر از 48 ساعت