مطالب مرتبط:
اجرای طرح آباد برای اشتغال دانش آموختگان بیکار
فراگیری آموزش های مهارتی 4 هزار دانش آموز در دانشگاه های آزاد گلستان
اجرای طرح نظام مراقبت اجتماعی با مشارکت 33 هزار دانش آموز در سمنان
دلایل اقتصادی، پشت پرده جاماندن هزاران دانش آموز ایرانی از تحصیل/ سکوت عجیب وزیر آموزش و پرورش درباره آمار تکان دهنده جاماندگان از تحصیل
هشدار آموزش و پرورش به معلمان درباره تنبیه بدنی دانش آموزان/ مجازات این معلمان چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مهر 1403 ساعت 10:452024-10-09دانش

آموزش مهارتی 50 هزار دانش آموخته در اجرای «طرح آباد»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین بلندی، رییس دانشگاه علمی و کابردی در نشست خبری سی و سومین سالگرد تاسیس این دانشگاه که امروز برگزار شد، - رییس دانشگاه علمی و کاربری از آموزش 50 هزار دانش آموخته در طرح آباد این دانشگاه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسین بلندی، رییس دانشگاه علمی و کابردی در نشست خبری سی و سومین سالگرد تاسیس این دانشگاه که امروز برگزار شد، گفت: دغدغه اشتغال مسئله بسیار مهمی بوده که رهبر انقلاب همواره دغدغه آن را داشتند و در سخنرانی های متعدد خودشان نسبت به ایجاد اشتغال برای جوانان تاکید دارند.

وی افزود: وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و وزارت کار سه نهادی که در زمینه اشتغال وظایف خود را دارند و در سال 71 که دانشگاه علمی و کاربردی تاسیس شد یکی از موارد مهم آن این است که با همکاری نهاد ها زمینه آموزش نیرو های انسانی را فراهم کند.

بلندی گفت: هم آموزش و هم توانمند سازی برای آینده است که مسئله اشتغال محسوب می شود که ایجاد اشتغال مسئله مهم کشور است که دانشگاه یکی از وظایف آن آموزش و تربیت نیرو های انسانی است.

وی در ادامه گفت: ما مجریان خاص در دانشگاه علمی و کاربردی داریم و مراکز ما جهت گیری نیاز منطقه است و با کمک بخش خصوصی دوره ها را برگزار می کنیم.


برچسب ها: دانشگاه - دانش - دانشگاه علمی - رییس دانشگاه - برگزار - سالگرد تاسیس - دانش آموخته
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارتی 50 هزار دانش آموخته در اجرای «طرح آباد»

آموزش مهارتی 50 هزار دانش آموخته در اجرای «طرح آباد»