مطالب مرتبط:
دریادار سیاری: نیروی انتظامی همواره دغدغه آرامش مردم دارد
تبریک سرلشکر سلامی به سردار رادان به مناسبت هفته انتظامی
سردار سلامی: «فرماندهی انتظامی» امنیت پایدار را در سراسر کشور تحکیم بخشیده است/ پیام فرمانده بلندپایه ارتش به سردار رادان
«آرامش در آتش»؛ مستندی از جنایت رژیم صهیونیستی در مراکز درمانی غزه
محمدرضا غفاری و افسانه پاکرو در موزیک ویدئو گل هیاهو با صدای آرامش بخش《فریدون آسرایی》
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مهر 1403 ساعت 20:052024-10-05اجتماعي

سردار رادان: آسایش خود را فدای آرامش مردم می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار احمدرضا رادان، فرمانده کل انتظامی کشور، در یک گفتگوی تلویزیونی اظهار کرد: ما به مردم قول داده ایم که آسایش خود را فدای آرامش مردم کنیم و تامین امنیت یکی از مباحث ایجاد آرامش برای مردم است.

برای امنیت مردم باید دغدغه های مردم را باخبر می شدیم به همین دلیل نظرسنجی های مختلفی انجام شد تا دغدغه های مردم در مسائل امنیت عمومی فراهم شود.

وی با بیان اینکه سرقت، معتادان متجاهر و ترافیک جزو سه اولویت اول مردم بود؛ گفت: به همین دلیل برنامه ای برای امنیت عمومی مردم آماده کرده ایم و اکنون به سمتی رفته ایم که کارنامه قابل قبولی را در این زمینه به مردم ارائه بدهیم.

رادان با اشاره به طرح استفاده پابند الکترونیک برای مجرمین سابقه دار، بیان کرد: موضوع سارقین به ویژه افرادی که شغل آنها سرقت شده است نیاز به کنترل ویژه داشتند چراکه دیده شده فردی 10 بار سرقت کرده است، اما باز بعد از آزادی اقدام به سرقت کرده است! به همین دلیل در ابتدا در 3 استان به صورت آزمایشی از پابند های الکترونیک استفاده کردیم و مشاهده کردیم که آمار سرقتی که نسبت به سال گذشته 19 درصد افزایش داشته است؛ در پایان 1402 نه تنها آن 19 درصد را به صفر رساندیم بلکه 6 درصد هم کاهش داشته است.


برچسب ها: مردم - امنیت عمومی - امنیت - رادان - آرامش - معتادان متجاهر - سرقت
آخرین اخبار سرویس:

سردار رادان: آسایش خود را فدای آرامش مردم می کنیم

سردار رادان: آسایش خود را فدای آرامش مردم می کنیم