مطالب مرتبط:
سرپرست 2 پارک علم و فناوری منصوب شدند
سرپرست ستاد «توسعه اقتصاد دانش بنیان علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی» منصوب شد
سرپرست ستاد علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی منصوب شد
تامین ماده اولیه برای تهیه 90000 ویال آنتی ونوم توسط فناوران پارک علم و فناوری دانشگاه تهران
کشف بیش از سه میلیارد ریال لباس قاچاق در خراسان جنوبی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مهر 1403 ساعت 09:002024-10-21دانش

سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب شد


وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب کرد.

- بیرجند- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری را به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب کرد.

در متن حکم انتصاب دکتر حسین سیمایی خطاب به دکتر سیدعلیرضا ذوالفقاری آمده است؛ نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی و با عنایت به پیشنهاد معاون محترم فناوری و نوآوری، به موجب این حکم به عنوان سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب می شوید.

امید است با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی و توجه به راهبردهای اساسی دولت وفاق ملی و برنامه های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی، نقشی شایسته در تحقق اهداف نظام علم، فناوری و نوآوری به ویژه توسعه پارک، مراکز رشد و حل مشکلات پیش روی واحدهای فناور و مؤسسات دانش بنیان مستقر ایفا کنید.

گفتنی است؛ سیدعلیرضا ذوالفقاری متولد 1361 (بیرجند)، دانش آموخته دکترای مهندسی مکانیک و عضو هیئت علمی دانشگاه بیرجند با مرتبه دانشیار است و از سوابق اجرایی وی می توان به رییس


برچسب ها: پارک علم و فناوری خراسان - پارک علم و فناوری - وزیر علوم، تحقیقات و فناوری - خراسان جنوبی - علم و فناوری - فناوری - تحقیقات و فناوری
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب شد

سرپرست پارک علم و فناوری خراسان جنوبی منصوب شد