مطالب مرتبط:
اردوی تیم ملی کونگ فو در زنجان آغاز شد
هواشناسی ایران1403/7/29؛آغاز بارش ها و کاهش محسوس دما
اردوی تیم ملی کونگ فو در زنجان آغاز شد
از امروز تا چهارشنبه؛ روند محسوس کاهشی دما در کشور
هشدار هواشناسی/ روند محسوس کاهشی دما در کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مهر 1403 ساعت 09:052024-10-20اجتماعي

آغاز روند کاهشی دما در زنجان


با آغاز روند کاهشی دمای هوا در مناطق مختلف استان به خصوص برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری شرایط برای بارش برف به ویژه در مناطق سردسیر و ارتفاعات استان مهیا است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل هواشناسی استان زنجان گفت: با آغاز روند کاهشی دمای هوا در مناطق مختلف استان به خصوص برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته جاری شرایط برای بارش برف به ویژه در مناطق سردسیر و ارتفاعات استان مهیا است.

محمدرضا رحمن نیا در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: آسمان امروز در اغلب مناطق استان صاف تا کمی ابری است که در ساعات بعدازظهر با وزش باد همراه می شود.

وی با بیان اینکه این شرایط جوی موجب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد شد، تصریح کرد: سرعت وزش باد نیز طی امروز می تواند به طور موقت به آستانه نسبتاً شدید برسد که در همین رابطه هشدار سطح زرد هواشناسی صادر شده است و تا آخر وقت امروز اعتبار دارد.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان یادآور شد: از اوایل وقت فردا دوشنبه انتظار رشد ابر را داریم که بر این اساس تا پایان هفته جاری آسمان در اغلب مناطق استان ابری خواهد بود و این روزها احتمال بارش پراکنده باران نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه پدیده جوی که طی روزهای پیش رو انتظار می رود کاهش محسوس دمای هوا است، ادامه داد: صبح روزهای سه شنبه تا جمعه هوای سردی در ا


برچسب ها: استان - مدیرکل هواشناسی - مناطق - هواشناسی - چهارشنبه - کاهش - ارتفاعات
آخرین اخبار سرویس:

آغاز روند کاهشی دما در زنجان

آغاز روند کاهشی دما در زنجان