مطالب مرتبط:
انفجار در یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه چهار کشته بر جای گذاشت + فیلم
انفجار یک پمپ بنزین در روسیه چهار کشته بر جای گذاشت + فیلم (21 مهر 1403)
4 کشته در پی انفجار یک پمپ بنزین در گروزنی روسیه
انفجار مرگبار در یک پمپ بنزین در روسیه + ویدئو
انفجار مرگبار در یک پمپ بنزین در روسیه + ویدئو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مهر 1403 ساعت 12:352024-10-13حوادث

تخریب 2 واحد مسکونی در پی انفجار گاز در اهواز


رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تخریب دو واحد مسکونی در پی انفجار گاز در منبع آب خبر داد و گفت: در پی این حادثه 10 ساختمان اطراف هم دچار خسارت شدید شدند.

- ایسنا/خوزستان رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز از تخریب دو واحد مسکونی در پی انفجار گاز در منبع آب خبر داد و گفت: در پی این حادثه 10 ساختمان اطراف هم دچار خسارت شدید شدند.

کوروش سبزعلی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: ساعت 10:23 امروز (22 مهرماه) از طریق تماس با سامانه 125 این سازمان، گزارش یک مورد انفجار در منزل دو واحدی در کوچه خالدی سوم در منطقه منبع آب اهواز اطلاع رسانی شد و بلافاصله دو دستگاه خودروی اطفای حریق، به همراه شش آتش نشان به محل حادثه اعزام شدند و ساعت 10:29 به محل حادثه رسیدند.

وی با بیان اینکه این حادثه بر اثر نشت گاز شهری رخ داد، افزود: در پی این حادثه دو واحد ساختمان به طور کامل تخریب و 10 ساختمان اطراف هم دچار خسارت شدید شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به اتمام عملیات امداد و نجات گفت: خوشبختانه این حادثه هیچ گونه تلفات جانی نداشت و یک زن و فرزندش از زیر آوار نجات پیدا کردند و در مجموع سه مصدوم به مراکز درمانی اعزام شدند.


برچسب ها: آتش نشانی و خدمات ایمنی - رییس سازمان آتش نشانی - واحد مسکونی - حادثه - سازمان آتش نشانی - انفجار گاز - شهرداری اهواز
آخرین اخبار سرویس:

تخریب 2 واحد مسکونی در پی انفجار گاز در اهواز

تخریب 2 واحد مسکونی در پی انفجار گاز در اهواز