مطالب مرتبط:
کلاهبرداری 226 میلیاردی در بجنورد کشف شد
کشف کلاهبرداری 226 میلیارد ریالی در بجنورد
کلاهبرداری 300 میلیاردی با 1600 شاکی در همدان
کلاهبرداری 300 میلیاردی با 1600 شاکی در همدان
کلاهبرداری میلیاردی سایت خرید و فروش رمزارزهای بی ارزش!/فریب وعده سود بالا را نخورید!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 08:552024-10-14حوادث

کلاهبرداری 226 میلیاردی در بجنورد


فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 63 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش 226 میلیارد و 525 میلیون ریال و دستگیری سه نفر کلاهبردار سابقه دار خبر داد.

  - ایسنا/خراسان شمالی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف 63 فقره پرونده جعل و کلاهبرداری به ارزش 226 میلیارد و 525 میلیون ریال و دستگیری سه نفر کلاهبردار سابقه دار خبر داد.

  سردار سعید مطهری زاده اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی تحت پوشش فروشنده خودرو و ملک اقدام به کلاهبرداری در سطح کلان از آنها کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی استان با انجام اقدامات اطلاعاتی خود موفق شدند سه نفر کلاهبردار سابقه دار را در این رابطه شناسایی و دستگیر کنند، افزود: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 63 فقره کلاهبرداری با ترفند فروش خودرو و ملک در سطح شهرستان بجنورد خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان، این مقام ارشد انتظامی در استان با بیان اینکه متهمان بعد از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: شهروندان همواره لازم است تا به توصیه ها و هشدار های پلیس در رابطه با پیشگیری از وقوع کلاهبرداری، در صورت اطلاع و یا مواجه با افراد کلاهبر


برچسب ها: کلاهبردار - کلاهبرداری - خراسان شمالی - فرمانده انتظامی - سابقه دار - میلیارد - پلیس آگاهی
آخرین اخبار سرویس:

کلاهبرداری 226 میلیاردی در بجنورد

کلاهبرداری 226 میلیاردی در بجنورد