برنامه های تبلیغی و ترویجی سفر به ایران متوقف شده است؟به دنبال کاهش سفر خارجی ها و لغو بسیاری از پروازهای ایرلاین های بین المللی در مسیر ایران، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی از تغییر شیوه های تبلیغاتی و ترویجی سفر و گردشگری ایران خبر داد و گفت: - به دنبال کاهش سفر خارجی ها و لغو بسیاری از پروازهای ایرلاین های بین المللی در مسیر ایران، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی از تغییر شیوه های تبلیغاتی و ترویجی سفر و گردشگری ایران خبر داد و گفت: وضع پیش آمده از اراده دستگاه گردشگری خارج است. این مشکلات را با چوب جادو نمی توان حل کرد. با این وجوذ، برنامه های تبلیغاتی گردشگری و ترویجی سفر به ایران متوقف نشده است و فعلا روی بازاهای همسایه و منطقه ایی متمرکز شده ایم. مسلم شجاعی در گفت وگو با ایسنا آمار سفر به ایران را تا پایان 6 ماه نخست امسال و پیش از وقایع اخیر، بیش از 4 میلیون و 168 هزار نفر اعلام کرد و گفت: اگر اتفاق های ماه های اخیر رخ نداده بود قطعا تعداد گردشگران و مسافران ورودی به ایران بیشتر از این تعداد می شد. متاسفانه با توجه به وقایع اخیر، برنامه بسیاری از مسافران انفرادی و گروه های گردشگری (تورها) به ایران لغو شده است. این موضوع هم برای دوره اوج تقاضای گرشگر خارجی در بهار و هم در پاییز امسال مصداق دارد. برچسب ها: گردشگری - ایران - سفر به ایران - گردشگری ایران - توسعه گردشگری - گردشگری خارجی - تبلیغاتی |
آخرین اخبار سرویس: |