مطالب مرتبط:
همایش ملی نقش مذاهب اسلامی در بازآفرینی تمدن اسلامی برگزار می شود
همایش نکوداشت ابوالفضل بیهقی در سبزوار برگزار می شود
همایش بزرگ کریمه اهل بیت(س) در یزد برگزار می شود
همایش نکوداشت بیهقی در سبزوار برگزار می شود
دوره آموزشی زیست عفیفانه برگزار می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مهر 1403 ساعت 22:452024-10-16سياسي

همایش «بصیران ولایی» برگزار شد


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش «بصیران ولایی» که به منظور تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان هم زمان با روز جهانی نابینایان (عصای سفید) چهارشنبه شب، - معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در همایش بصیران ولایی که به منظور تجلیل از جانبازان بصیر و همسران آنان هم زمان با روز جهانی نابینایان (عصای سفید) چهارشنبه شب، 25 مهر در دهکده نشاط برگزار شد، گفت: جانبازان بصیر به مقامی رسیدند که خداوند به آنها چشم بصیر و بصیرت دل عنایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری روایت ایرانی ایثار ، مهندس سعید اوحدی ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای محور مقاومت و خیر مقدم به جانبازان بصیر و همسران آنها در این مراسم گفت: حضور در این مراسم توفیق بزرگی است زیرا خداوند به شما عظمتی بزرگ اعطا کرده است.

جانبازان بصیر ما به مقامی رسیدند که خداوند به آنها چشم بصیر و بصیرت دل عنایت کرد.

معاون رییس جمهور افزود: انسان در طول مسیر زندگی و از زمانی که به بلوغ می رسد خداوند فرصت هایی را در مسیر او قرار می دهد.

گاهی این انتخاب سخت است و با خداوند معامله و تجارت می کند و در طول تاریخ این مسیر انتخاب از زمان کربلا تا زمان انقلاب و سال های دفاع مقدس ادامه پیدا می کند.


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - جانبازان - روز جهانی نابینایان - معاون رییس جمهور - رییس بنیاد شهید - رییس جمهور - بنیاد شهید
آخرین اخبار سرویس:

همایش «بصیران ولایی» برگزار شد

همایش «بصیران ولایی» برگزار شد