مطالب مرتبط:
رشد 75 درصدی سرمایه گذاری در حوزه گردشگری خراسان رضوی
افتتاح 19 پروژه سرمایه گذاری در موقوفات خراسان رضوی
53 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی طی 5 ماه ابتدای سال جاری
بیش از 53 میلیون دلار سرمایه گذاری خارجی در خراسان رضوی طی 5 ماه ابتدای امسال
ایرانیان خارج کشور بیشترین سهم را در سرمایه گذاری خارجی خراسان رضوی دارا هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 مهر 1403 ساعت 16:052024-09-23اقتصادي

رشد 75 درصدی پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در خراسان رضوی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از رشد 75 درصدی در حجم سرمایه گذاری ها و رشد 37 درصدی در تعداد پروژه های بهره برداری گردشگری استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

- رشد 75 درصدی پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی از رشد 75 درصدی در حجم سرمایه گذاری ها و رشد 37 درصدی در تعداد پروژه های بهره برداری گردشگری استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته خبر داد.

سید جواد موسوی امروز 2 مهر ماه، در نشست خبری هفته گردشگری که در هتل پردیسان مشهد برگزار شد اظهار کرد: گردشگری در راستای وظایف خود به عنوان یک صنعت پردرآمد فرهنگی و اقتصادی، در مقابل صنایع خودروسازی و صنایع نظامی قد علم کرده است.

وی افزود: از آنجا که صنعت گردشگری بر محور انسانیت و طبیعت است نشان داده که می تواند نقش موثری در انتقال فرهنگ داشته باشد و اهمیت بالایی در پایه گذاری و دوام نظام و حکومت داشته باشد، لذا تاسیسات گردشگری در توسعه اقتصادی و اجتماعی استان از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در ادامه از ثبت و راه اندازی 69 پروژه جدید گردشگری در 6 ماهه اول سال جاری خبر داد و بیان کرد: این تعداد پروژه با سرمایه


برچسب ها: گردشگری - خراسان رضوی - سرمایه گذاری - پروژه های سرمایه گذاری - صنایع دستی خراسان رضوی - گردشگری و صنایع دستی - خراسان
آخرین اخبار سرویس:

رشد 75 درصدی پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در خراسان رضوی

رشد 75 درصدی پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در خراسان رضوی