مطالب مرتبط:
مردم ولایت مدار ایران اسلامی در انتظار دیدار با رهبر معظم انقلاب
وزیر کشور: پلیس در کشور ما درستکار و امین مردم است
هلاکت 17 نظامی صهیونیست در جریان درگیری با نیروهای حزب الله
آماده باش نیروهای راهداری در محورهای شمالی کشور
تلاش برای توسعه و تثبیت صنعت پتروشیمی ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مهر 1403 ساعت 13:152024-10-04سياسي

نیروهای نظامی عزت کشور را تثبیت کردند/ مردم همراه ولایت هستند


امام جمعه یزد ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به جنایات صهیونیست ها گفت: نیروهای نظامی با تدابیر رهبری عزت کشور را تثبیت کردند.

- یزد- امام جمعه یزد ضمن قدردانی از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به جنایات صهیونیست ها گفت: نیروهای نظامی با تدابیر رهبری عزت کشور را تثبیت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های این هفته نمازجمعه یزد با اشاره به آخرین آیه سوره آل عمران که به سه دستور فردی، اجتماعی و تشکیلاتی پرداخته است، اظهار داشت: خدا در این آیه می فرماید که تک تک شما صبر کنید یعنی در برابر تمام ناملایمات مقاومت کنید و به موقع در صحنه عمل حضور داشته باشید و کار خویش را به نحو احسن به انجام برسانید.

وی با بیان اینکه صبر خویشتن داری، شکایت از خدا نیست بلکه صبوری در مقابل سختی ها، وسوسه های شیطان و گناهان و دشمنی هاست، افزود: اینها توصیه های فردی قرآن کریم در مورد صبر و مقاومت است.

آیت الله ناصری ادامه داد: اینکه هر کدام صبر کنید تا دیگران هم مقاومت کنند و یکدیگر را به صبوری دعوت کنید، دستور اجتماعی قرآن کریم در این رابطه است.

وی عنوان کرد: به تفسیر علامه طباطبایی، این وجه از صبر که قرآن به آن توصیه کرده، به معنای این است که افراد جامعه در برابر مشکلات دست به دست هم دهند تا دست


برچسب ها: سپاه پاسداران انقلاب - نیروهای نظامی - سپاه پاسداران - انقلاب اسلامی - امام جمعه یزد - صهیونیست ها - آیت الله محمدرضا ناصری
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای نظامی عزت کشور را تثبیت کردند/ مردم همراه ولایت هستند

نیروهای نظامی عزت کشور را تثبیت کردند/ مردم همراه ولایت هستند