مطالب مرتبط:
قیمت دام زنده امروز 8 مهر 1403/ هر کیلو گوسفند زنده در تهران 310 هزار تومان شد + جدول
تصویب 3 زمین برای آرامستان های جدید تهران
قیمت جدید رهن و اجاره آپارتمان در شرق تهران + جدول
تصویب 3 زمین برای احداث آرامستان های جدید تهران
تصویب 3 زمین برای آرامستان های جدید تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مهر 1403 ساعت 13:552024-09-29حوادث

دستگیری زمین خواران شرق تهران و کشف 140 میلیارد تومان زمین خواری


رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 2 متهم به زمین خواری در شرق تهران خبر داد و گفت: در پرونده این متهمان 5 هزار متر زمین خواری به ارزش 140 میلیارد تومان مشاهده می شود.

- رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از دستگیری 2 متهم به زمین خواری در شرق تهران خبر داد و گفت: در پرونده این متهمان 5 هزار متر زمین خواری به ارزش 140 میلیارد تومان مشاهده می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یکی از جاعلان حرفه ای اسناد دولتی با همکاری یکی از سردفتران دفترخانه های تهران اقدام به سندسازی و جعل دفاتر و انتقال یک قطعه زمین با متراژ بیش از 5 هزارمتر واقع در خیابان جانبازان غربی کرده است.

این مقام انتظامی عنوان داشت: در بررسی های انجام شده مشخصات متهمان به دست آمد و کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی برای دستگیری متهمان وارد عمل شدند.

سرهنگ افشاری افزود: چندی بعد یکی از متهمان که مسئولیت دفتر اسناد مذکور را بر عهده داشت، دستگیر و در تحقیقات انجام شده از وی و مواجهه با دلایل و مدارک مثبته و مستدل، در نهایت لب به اعتراف گشوده و پذیرفت با همکاری شخصی که از جاعلین حرفه ای و دارای چندین فقره پرونده جعل و زمین خواری و کلاهبرداری است، اقدام به سندسازی و جعل دفاتر و انتقال این زمین نسبت به تص


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - زمین خواری - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - میلیارد تومان - تهران - پلیس امنیت
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری زمین خواران شرق تهران و کشف 140 میلیارد تومان زمین خواری

دستگیری زمین خواران شرق تهران و کشف 140 میلیارد تومان زمین خواری