مطالب مرتبط:
کمیته بین المللی صلیب سرخ، جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کند
ترکیه حمله رژیم اسراییل به نیروهای سازمان ملل را محکوم کرد
تظاهرات دانمارکی ها در محکومیت جنایات اسراییل
اتحادیه اروپا تمامی حملات رژیم اسراییل علیه صلح بانان سازمان ملل درجنوب لبنان را محکوم کرد
اتحادیه اروپا حملات رژیم اسراییل علیه صلح بانان سازمان ملل در لبنان را محکوم کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 مهر 1403 ساعت 17:202024-10-14بين الملل

غریب آبادی: صلیب سرخ جنایات اسراییل را قاطعانه محکوم کند


معاون وزیر امور خارجه ایران جنایت حمله به بیمارستان صحرایی هلال احمر ایران در سوریه را جنایت جنگی خواند و گفت که لازم است کمیته بین المللی صلیب سرخ این قبیل جنایات رژیم صهیونیستی را به طور واضح و قاطع محکوم کند.

- معاون وزیر امور خارجه ایران جنایت حمله به بیمارستان صحرایی هلال احمر ایران در سوریه را جنایت جنگی خواند و گفت که لازم است کمیته بین المللی صلیب سرخ این قبیل جنایات رژیم صهیونیستی را به طور واضح و قاطع محکوم کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاظم غریب آبادی معاون حقوقی و بین المللی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست اتحادیه بین المللی بین المجالس در ژنو حضور دارد، با میریانا اسپولیاریک رییس کمیته بین المللی صلیب سرخ دیدار و گفت وگو کرد.

غریب آبادی با اشاره به اهمیت ماموریت و فعالیت های کمیته بین المللی صلیب سرخ و تسلیت به رییس کمیته به مناسبت از دست دادن تعدادی از نیروهای خود در اثر حملات رژیم صهیونیستی گفت: به دلیل بی کیفرمانی رژیم اسراییل در ارتکاب جنایات خود در غزه، اکنون این جنایات به لبنان تسری یافته است.

غریب آبادی افزود: بیش از یک میلیون و سیصد هزار نفر از مردم غیرنظامی به صورت داخلی آواره شده یا به سوریه و دیگر کشورها پناهنده شده اند و در عین حال رژیم اسراییل به مقامات لبنانی هشدار داده که تج


برچسب ها: کمیته بین المللی صلیب سرخ - بین المللی - جنایات رژیم صهیونیستی - وزیر امور خارجه ایران - معاون وزیر امور خارجه - صلیب سرخ - بیمارستان صحرایی
آخرین اخبار سرویس:

غریب آبادی: صلیب سرخ جنایات اسراییل را قاطعانه محکوم کند

غریب آبادی: صلیب سرخ جنایات اسراییل را قاطعانه محکوم کند